Logo
Poslední návštěva: 23 čer 18, 14:57:49
Právě je 23 čer 18, 14:57:49

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
 Předělání bufíku na nezávislé topení 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 09 lis 09, 15:13:18
Příspěvky: 214
Bydliště: Asch
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Diky,
jsem z tech schemat uz celej zmatenej.
Jinak dobra prace ty schemata :smt023


30 bře 14, 17:59:02
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 20:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Ahoj, teď jsem spal 2 noci v autě na mácháči. Bufík bufal, jen to má jednu nevýhodu. Pokud nedám klíč do zapalování do 2 polohy, nejsem schopen pustit zadní ventilátor (mam manuální klimu) - to ale neni moc vhodný na spaní a jednotky z toho asi taky nemaj radost.

Nedělal si někdo zapojení, aby běžel zadní ventilátor při bufíku? Přepínání mezi přednim a zadnim ventilátorem si vyřešim sám.

Díky :-)

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodano

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - na prodej https://auto.bazos.cz/inzerat/84067055/Seat-Alhambra-20TDi-103kW-2009.php

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


31 srp 14, 20:28:27 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
hele a nejsi už na spani v autě trochu starej :-D

teď vážně. Když najdeš kabely co vedou k zadnímu ventiatoru, tak pak by je stačilo přerušit a dát mezi ně relátko a pak už je to jednoduchý.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


31 srp 14, 20:45:12 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 20:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
já sem právě ještě mladej na to spát po hotelích :lol:
hele, mě se v tom autě spí dobře, vlastně mi tam nic nechybělo. Vozim v :smt1133: měnič na 220 na noťas (přemejšlim, že to vyměnim přímo za nabíječku na 12v), mam tam 3G/CDMA modem s externí anténou a bufíka, karimatku a spacák z auta ani nevyndavám - lepší jak lecjakej hotel. A 100ah baterka utáhla celej můj dvoudenní provoz úplně v pohodě.

Jasně, najít kabely, to nebude jen tak. Nejlepší by bylo, kdyby se to dalo napíchnout někde přímo u ovládání pod rádiem, jsou tam dost blízko natažený kabely k přednímu ventilátoru. A tam bych dal přepínací relátko, že pojede buď předek nebo zadek. Pak se určitě budou dát napíchnout přímo u zadního ventilátoru. Myslíš, že to bude ovládaný jako přední? tedy jen přivést (+), že regulace bude řešená přes (-) jako u předního?
Ono totiž hrozně dlouho trvá, než dojde to teplo zepředu dozadu, a ty holky mě pak nenechaj spát, páč jim je zima a chtěj :vul1: což občas taky neni na škodu :smt041

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodano

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - na prodej https://auto.bazos.cz/inzerat/84067055/Seat-Alhambra-20TDi-103kW-2009.php

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


31 srp 14, 21:01:20 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
koukni do schemat, jsou tam popsany i barvy kabelu, pocitam ze to povede stejne z centralni elektriky.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


01 zář 14, 9:54:05 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 20:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
tak kdyby se někdo rozhodl jako já, že mu nutně musí topit i topení vzadu nezávisle na klíčku v zapalování u manuální klimy, tak na ovládacím panelu zezadu jsou 3 konektory - jeden zelenej (hodně pinovej), jeden šedej (5 pin - přední ventilátor), jeden černej (2 piny - zadní ventilátor).

Do černýho 2pin konektoru vede černočervenej kabel, na ten stačí přivést plus a běží zadní ventilátor. Dnes jsem s tim začal, ale nedodělal.

Protože mam v autě origo jednotku od ebra, tak mam přerušenej kabel k ventilátoru a přes celý auto mi běží štáva tam a zpět (relátko je v jednotce u topení), tak jsem tam dnes přidal druhý relátko k ventilátoru + vypinač - tudíž teď můžou běžet oba ventilátory současně (a zároveň pokud nevypnu vypinač, tak ihned po otočení klíčku do druhý polohy se rozeběhne zadní ventilátor - bez ohledu na to, jestli ho zapnu na panelu topení nebo ne), ale to by se baterce asi moc nelíbilo.

Tuhle instalaci sem ale dělal jen proto, že občas přespávám v autě, v noci přitápim a když už začne foukat teplej vzduch, tak ještě musí nejdřív ohřát celou kabinu, což je na dlouho. Ještě chci dodělat manuální rozsvícení zadních světýlek v kufru (každou samostatně).

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodano

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - na prodej https://auto.bazos.cz/inzerat/84067055/Seat-Alhambra-20TDi-103kW-2009.php

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


10 zář 14, 20:48:38 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Subi tu hned v prvním postu v 'návodu' píše, že neví jak odpojit pohybová čidla alarmu, aby při topení nezačal alarm houkat. Řešení je prosté.

Po přivedení +12V na pin 13 konektoru P6 (zelenej) na centrální elektriku, dojde k dočasné deaktivaci čidel. Takže stačí tento pin propojit s ovládáním relátka pro spínání ventilátoru a pinem 20 z červeného konektoru climatronicu.

A když zejtra bude alespoň jako dneska, tak si taky budu už moct zatopit :smt023

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


23 říj 14, 22:42:34 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 16 črc 15, 12:23:18
Příspěvky: 1
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 110 kW, 2005
Mám Galaxy rv 2005 s přestavbovou sadou Webasto na nezávislé topení. NT je ale elektricky odpojené, předchozí majitel hrkal pouze po městě a něco mu v autě žralo baterku tak NT nechal odpojit. Chci se zeptat jestli hrozí nějaké riziko pokud vrátím pojistku zpět a zkusím zda je bufík funkční???
A druhý dotaz, jak už jsem psal je v Galaxy je Webasto přestavba s oválnýma hodina. Je nějaká finančně únosná varianta, jak NT ovládat na dálku (rádio, GSM)????


05 lis 15, 15:02:56
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Pojistku připoj, bufíka zkus nastartovat V lepším případě pojede, v horším se z jeho vejfuku vyvalí kouř jak z dýmovnice, v nejhorším se nestane nic.

Ovládání přez GSM jsem dělal, ale nedodělal, chtěl ho spolužák do galaxe, protože jezdí na kamionu a parkoval na dvoře ve firmě, tak prosě když se blížil k parkovišti, chtěl si zatopit aby vlezl do vyhřátého auta. Mezi-prototyp teď otevírá a zavírá u známého vrata od garáže. Věci nakoupené mám, ale jaxi chybí motivace. Cenově to mělo vycházet na cca 1200 peněz jako základ jen s GSM modulem, nebo 1600-1800 s GSM/GPS (kde se courá manželka...). Ten GSM/GPS jsem měl před chvílí v ruce, protože mi spadnul ze stolu.

Jinak se dá koupit už hotová krabička, ale je to tuším za 2500, možná i víc. Má několik programovatelných vstupů-výstupů, je tedy nutné k ní přidat relátka.
Na bazoši jsem minulý rok na podzim viděl inzerát, že někdo dělal hotové gsm ovládání na bufíka za 4Kkč včetně montáže.
Taky se dá po inzerátech sehnat dálkové, buď EasyStart od Ebera, něco podobného dělá i webasto, ale tam je to trochu sázka do loterie, protože drtivá většina nových topení se ovládá po CANu a tak i tyhle ovladače jsou uzpůsobené na připojení na CAN-Bus.

Já mám EasyStart + a v podstatě jsem s tím spokojenej.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


08 lis 15, 1:33:22 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 20:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Ahoj, nevíte někdo zapojení climatronicu tak, aby se při NT rozeběhnul jako při nastartovanym motoru - tudíž by se dala regulovat rychlost ventilátorů, teploty, apod?

Jde mi hlavně o spuštění zadního ventilátoru, když tam spim :-)

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodano

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - na prodej https://auto.bazos.cz/inzerat/84067055/Seat-Alhambra-20TDi-103kW-2009.php

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


26 úno 16, 15:41:03 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
víme, jestli to stačí v sobotu, tak dořešíme i s ostatníma věcma. A jestli ne, tak z rudého konektoru pin 20 se spíná relé pro ventilátor. Přivedením +12 na modrej konektor, pin 18 se climatronic přepne do režimu HE. Taky to propoj s centrální elektrikou, konektor P6, pin 13. Tím propojením s CE docílíš toho, že při spuštění topení se deaktivujou pohybový čidla alarmu.

...ale uplně jistej si nejsem, tahám to z paměti.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


01 bře 16, 23:14:12 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 20:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
no, tohle zapojení znám a mám... ale to je režim "HE" - přední ventilátor jede na nějakou rychlost a klapky jsou nastavený na čelní sklo...

Mě spíš jde o to, jak dostat climatronic do řežimu "zapnul jsem klíček", ale bez klíčku :-D ... tedy můžu vypnout třeba přední ventilátor a pustit zadní na 3/4 výkonu s maximální teplotou vzduchu... pak bych se chtěl mezi těma dvěma režimy přepínat, respektive mít tři polohy na přepínači - climatronic režim "HE", climatronic a ventilátory vypnutý, climatronic režim "manuálního" ovládání...

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodano

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - na prodej https://auto.bazos.cz/inzerat/84067055/Seat-Alhambra-20TDi-103kW-2009.php

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


01 bře 16, 23:35:24 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Viz mail, ale ventilátor si můžeš zapínat klidně i zadní místo předního, nebo oba.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


02 bře 16, 7:32:50 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 20:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Nemáte někdo ponětí, kam se musí přivést napětí pro provoz climatroniku bez zapnutého klíčku?

Díky

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodano

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - na prodej https://auto.bazos.cz/inzerat/84067055/Seat-Alhambra-20TDi-103kW-2009.php

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


14 črc 16, 9:55:39 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 26 úno 17, 19:37:09
Příspěvky: 5
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Ahoj, nemáte někdo číslo pinu do konektoru climatronicu? Našel jsem jen toto: 000-979-002E - je to i s kabelem, ale nevím jestli je to správný pin.

Případně kdyby měl někdo nějaké piny navíc, klidně bych odkoupil.


Odpovím si sám, není to správný pin, nakonec jsem tam narval obyčejný pin z elektra co jsem měl doma... stejně je provoz ventilátoru dost k ničemu, na delší topení odběr 14A (bufík + ventilátor) opravdu není...


05 úno 18, 5:01:01
 [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: