Logo
Poslední návštěva: 18 čer 18, 20:17:37
Právě je 18 čer 18, 20:17:37

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Předělání bufíku na nezávislé topení 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 06 lis 08, 17:53:07
Příspěvky: 44
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
my sme sa nerozumeli, ja sa bavim o VYPNUTOM motore a D5W prerobenom na plne nezavisle kurenie teda s dialkovym ovladanim.

tie teploty a casy co sem pisem su vsetky s VYPNUTYM motorom, stojim pri aute so stopkami a kukam na teplomer. Ziadna jazda!

nezavisle kurenie... akurat bez vyhrievania interieru, teda klimatronic VOBEC NEBEZI a bufik zohrieva iba vodu ktora sa cerpadielkom toci v sustave.


takze este raz : vonku bolo -6 stupnov, VYPNUTY motor, cvaknem gombik na ovladaci nezavisleho kurenia, bufik naskoci, zhruba po dvoch minutach bezi na plny vykon (toto vsetci pozname), auto stoji na mieste NENASTARTOVANE, po 17 minutach od tohoto ukonu stoji auto stale vypnute na mieste akurat ze po otoceni klucika aby sa rozbehol teplomer ukaze 60 stupnov. Auto je stale vypnute a nikdy pocas tohoto procesu nebolo nastartovane a samozrejme sa s nim nejazdilo.

Preto aj pisem hore ze "Po nastartovani teplota trochu padne kusok dole tesne pod 60 stupnov, kurenie nic, zhruba po 20-30 sekundach zacina ist vlazny vzduch, po dalsej minute a pol kludnej pomalej jazdy ukazuje teplomer skoro 80 stupnov, z vetrakov ide prijemny teply vzduch."

cize po nastartovani mi ten teplomer o trosicku klesne dole, zrejme kvoli tomu ze sa do okruhu dostane voda ktora doteraz (=pred nastartovanim) nebola ohrievana. Az po nastartovani zapnem klimatronic a ventilator a to su potom tie veci co hovorim o vlaznom a teplom vzduchu.

Takyto vysledok nemas sancu dosiahnut ked ide ventilator POCAS CELEJ DOBY bufikovania od samotneho zaciatku. Teda v mojom elaborate islo o porovnanie ucinnosti zohriatia motora a rychlosti kurenia v konfiguracii ktoru vela ludi nema - S ODPOJENYM klimatronicom. Ano, nevyhrievam interier ale to vyhrievanie je slusne povedane naprd. Foter po polhodine bufikovania ma v aute par stupnov nad nulou a motor s par stupnami nad nulou (nezavisle kurenie bez nastartovaneho motoru ale s beziacim HE), ja mam po stvrt hodine bufikovania motor takmer na pracovnej teplote (vypnuty motor, vypnuty ventilator teda ziadne HE) a daleko lepsie kurenie takmer okamzite po nastartovani.

O toto islo... kto mate naladu a nezavisle kurenie, odpojte si klimatronic, ved su to tri konektory a skuste.


25 led 11, 11:05:29
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 20:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
když nám to dělál známej maník na VW T5, tak daval do vodních trubek teplotní spínač, který když je voda ohřátá na 60°C sepne relé ventilátoru, myslim, že je to dobrá věc... zkusím od něj zjistit, jaké má ten spínač číslo, pak bych dal vědět, ale každopádně s předěláním počkám až na léto :-)

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodano

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - na prodej https://auto.bazos.cz/inzerat/84067055/Seat-Alhambra-20TDi-103kW-2009.php

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


25 led 11, 15:16:25 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 20:22:24
Příspěvky: 929
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
co to čidlo ? stále nevíš ?


25 črc 12, 22:46:45
Uživatel

Registrován: 04 říj 12, 23:05:53
Příspěvky: 2
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW
dobrý den,mám dotaz.Jak se zapojuje ventilátor topení pří bufíku jako nezávislé topení na Ford Galaxy II. Protože u ovládače ventilátoru se přepíná kostra...a já aby to fungovalo musím někde napíchnout plus...díky.


05 říj 12, 21:09:38
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 20:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
uz je to to tu urcite popsaný...
musis u ventilatoru stipnout kabel co je na nem plus, vlozit relatko, a ....

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodano

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - na prodej https://auto.bazos.cz/inzerat/84067055/Seat-Alhambra-20TDi-103kW-2009.php

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


07 říj 12, 9:32:36 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 20:22:24
Příspěvky: 929
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
chtěl bych se zeptat jak moc nutné je použít to elektronické rele, a zda-li existuje i nějaká lacinější varianta, dávat 600 za rele se mi moc nechce.


23 lis 12, 18:06:55
Uživatel

Registrován: 23 lis 07, 15:42:23
Příspěvky: 138
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
Dej si tam jakékoli relé. Jen musíš splnit 2 podmínky. 12 V a proudové zatížení kontaktů.


23 lis 12, 18:24:48
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 20:22:24
Příspěvky: 929
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
A nemůže se stát, že by proud který spíná rele oddělal ty hodiny ?

mám objednané takové rele: http://www.gme.cz/rele-s-dc-civkou/rela ... -p634-714/


23 lis 12, 19:34:43
Uživatel

Registrován: 23 lis 07, 15:42:23
Příspěvky: 138
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
Já jsem k tomu původně chtěl ještě dopsat něco o relé z lokomotivy, ale pak jsem si to rozmyslel. :-D Ten odkaz je na vhodné relé. :smt023


23 lis 12, 19:38:57
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 20:22:24
Příspěvky: 929
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
Dík právě jsi mi ušetřil fúru starostí a minimálně 600 kil + poštovné za nějaké relé... tudíž se do toho může zejtra pustit :-D


23 lis 12, 20:14:12
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 led 11, 15:32:11
Příspěvky: 160
Bydliště: Reichenberg-Lbc
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2002
Mám dotaz, pokud bych chtěl aby se přihřev s motorem nezapínal vůbec ale jen ručně stačí přerušit signál od spínače venkovní teploty a přivést jen ten ručně spínaný +12V?

štve mě totiž že jedu li dálku nebo krátké vzdálenosti tak se bufík spouští úplně zbytečně-chtěl jsem čidlo pod oknem přerušit a dát ho na tlačítko ale když vidím tenhle jednoduchej návod tak už to udělám pořádně.

_________________
Galaxy II 2002, 1,9tdi 85kw + chip, Ghia, v přípravě wolf + chrom packet
Scorpio I 1994, 2,9i 24v 147kw, Ghia


03 led 13, 19:09:17
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 20:22:24
Příspěvky: 929
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
jasně, já si třeba tam dal třípolohovej vypínač a mám to zapojeny, buď je buf vyplej úplně, nebo se spíná klasicky přes to čidlo a nebo čidlo obejdu. Stačilo jen natáhnout tři dráty k tomu čidlu a správně napájet káblíky.

Když ho potřebuju zapnut bez motra zmáčknu jen tlačítko na spínacích hodinách a jede to i bez motoru...


03 led 13, 19:28:36
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 20:22:24
Příspěvky: 929
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
mohl bys prosím reupnout fotky, již nejsou k zobrazení


08 zář 13, 12:42:43
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 20:22:24
Příspěvky: 929
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
Obrázek

poradil by někde kde v tomto typu pojistkovky se připojit na to rele pro ovládání oběhového čerpadla ?


07 říj 13, 16:08:34
Uživatel

Registrován: 09 lis 09, 15:13:18
Příspěvky: 214
Bydliště: Asch
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Tohle si stahni,je tam vse o predelani.
http://uloz.to/xu3ZkucE/vw-sharan-nezav ... -v-1-0-pdf


07 říj 13, 17:40:02
 [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: