Logo
Poslední návštěva: 25 čer 18, 3:31:24
Právě je 25 čer 18, 3:31:24

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 89 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 20:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
tak mě to čeká taky, teda doufám, že to budou jen lopatky, včera jsem se nechal dotáhnout na podvalu, protože sem byl docela daleko od ústí a nechtělo se mi to trápit.

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodano

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - na prodej https://auto.bazos.cz/inzerat/84067055/Seat-Alhambra-20TDi-103kW-2009.php

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


19 zář 11, 8:05:23 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 06 lis 08, 17:53:07
Příspěvky: 44
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
uplne zbytocne, mohol si s tym kludne ist. A este lepsie vypnut motor, znovu nastartovat a islo by ti to normalne - az do opatovneho dlhsieho stlacenia plynu kedy by autiak znovu padol do "nouzaku".

keby si len tak hladkal plyn a netlacil na podlahu, normalne s tym prejdes okolo celeho sveta. Dva roky som jazdil so zanesenym turbom, pri polovicnom alebo vacsom plyne hore kopcom turbo tlacilo 1.6 atmosfery namiesto 1.2 co malo a autiak by padol do nudzaku - normalna jazda vsak nerobila najmensi problem. Ako hovorim, dva roky som tak jazdil... zhruba 30.000km.


19 zář 11, 18:44:33
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 20:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
to sem si taky myslel, turbo me zlobilo jako tebe uz dyl, vzdycky padlo do nouzaku, chcipnul sem a jel dal, auto krasne tahlo. Ale teď už při rozjezdu po rovince auto padlo do nouzaku a kdyz jsem si predstavil co me ceka za cestu, rozhodl jsem se pro volbu podvalu, nebot ho mame na firme, takze zadny problem. Dneska vecer jdu na dilnu a turbo pude ven (chystal jsem se k tomu uz minimalne rok) :-D

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodano

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - na prodej https://auto.bazos.cz/inzerat/84067055/Seat-Alhambra-20TDi-103kW-2009.php

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


20 zář 11, 13:20:12 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 úno 10, 17:48:01
Příspěvky: 144
Bydliště: Olomouc
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Tak mě tato zábava taky asi nemine. :-k Ještě projdu znova hadičky a zkusím vyčistit ventil N75 Ale chci se zeptat jestli musím po demontáži a vyčištění turba vyměnit i olej.

_________________
Hledám něco menšího
Ford Galaxy II 1.9 TDI PD 85 kW Ghia 2002 ( prodáno )
Škoda fabia I 1,4 MPI 50kW 2002 sedan
Škoda fabia II 1,4 16V 63kW 2009 combi
IGO primo Android


15 úno 12, 20:07:28 ICQ
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12958
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Nemusíš.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


15 úno 12, 20:08:56 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 20:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
tak u mě turbo už došlo do posledního stádia... včera jsem jel na otočku Prahu, tudíž 200 km, než sem vyjel, tak sem dolil olej (0,2l) protože svítila kontrolka, dneska se rozsvítila znovu a ještě k tomu jsem si cestou do práce všiml jak moc to hulí a z vejfuku byl cejtit spalenej olej. Dneska objednána repase ve Special Turbo, o vejkendu to vyndam, v pondeli poslu a ve stredu bych ho mel mít zpatky. Při tý příležitosti rovnou vyměnim olej a filtry, proplachnu intercoler a trubky od turba od oleje, chci vyčistit sání a EGR (i když je zaslepen, tak průchod podle mě bude zúžený. Cena repase by se měla podle popisu závady (hvízdání, úbytek oleje) pohybovat kolem 5tis. bez DPH a slevy, záruka jeden rok.

Předpokládám, že když chci sundat sání, musim sundat víko ventilů - je tam pod nim nejaké těsnění?

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodano

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - na prodej https://auto.bazos.cz/inzerat/84067055/Seat-Alhambra-20TDi-103kW-2009.php

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


07 bře 12, 18:03:59 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 20:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Ahoj, prosím o radu - čim vyčistit sání, EGR a hlavně intercooler? Potřeboval bych to nějak propláchnout od mastnoty a usazenin :-)

Obrázek
Obrázek

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodano

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - na prodej https://auto.bazos.cz/inzerat/84067055/Seat-Alhambra-20TDi-103kW-2009.php

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


14 bře 12, 18:25:38 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 20:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Nejnovější zprávy z repase - uzel v pr*eli díky velký axiální vůli, repase 9350Kč bez DPH 1 rok záruka
Nové turbo 10530Kč bez DPH, záruka 2 roky - tudíž jsem se rozhodl pro nové turbo.

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodano

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - na prodej https://auto.bazos.cz/inzerat/84067055/Seat-Alhambra-20TDi-103kW-2009.php

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


16 bře 12, 10:41:23 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12958
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Turbo i sání jsem čístil technickým benzinem. :mrgreen:

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


16 bře 12, 14:06:38 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 20:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Dneska dorazilo turbo, tak jsem si dal druhou odpolední šichtu, že ho tam dám, ale že to nebudu přehánět a dodělám to zejtra... Samozřejmě mi to nedalo, takže jsem to dodělal celý, a komplet všechno poskládal a hned šel projet - řeknu to jednoduše - JEDE TO JAKO PRASE, vůbec nechápu jak sem mohl jezdit s tim starym :-D
A když už jsem v tom byl, rovnou jsem to i přehodil na letní :-)
Obrázek

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodano

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - na prodej https://auto.bazos.cz/inzerat/84067055/Seat-Alhambra-20TDi-103kW-2009.php

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


20 bře 12, 0:19:19 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 12, 23:16:24
Příspěvky: 41
Bydliště: České Budějovice
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Něco na čištění EGR i turba...

http://www.oleje-aditiva.cz/valvoline-e ... aner-400ml


22 dub 12, 19:17:40
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 10, 15:49:50
Příspěvky: 5
Bydliště: Jirkov
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi 85 kw r.v.2000
Ahoj, vyndavam ted taky turbo na svim Ford Galaxy 1.9TDI rok 2001 a chtěl jsem se zeptat jak jsi u turba povolil ty tři šrouby (třinácky) který jsou mezi turbem a výfukem. Je tam jeden kterej je fakt debilně umístěnej a nemůžu tam narvat ani malou ani velkou golu ani prstýnek a klasickym klíčem to strhnu... Nebyla by nějaká rada? Díky.


24 lis 12, 20:08:20
Uživatel

Registrován: 19 bře 11, 19:55:48
Příspěvky: 35
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Tak se dnes chystám vyndat turbo z GI tak dofám že to bude stejný přístup a jebne mi z toho.Už si předem rezervuji místo v Bohnicích.


28 pro 12, 10:14:01
Uživatel

Registrován: 04 bře 14, 10:17:08
Příspěvky: 1
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
nazdárek. Byla by prosím rada jakým způsobem se dostat k obrázkům na začátku diskuze k tematu. Nějak se mi nezobrazují a ani žádný odkaz jak se k nim dostat. Děkuji :)


23 srp 14, 15:51:53
Uživatel

Registrován: 11 úno 11, 19:11:05
Příspěvky: 38
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Láďo kromě jednoho obrázku u demontáže turba se mi nic nezobrazí. Všude jinde fotky ok , ale tady nic. Prosím o radu jak na fotky, protože mě ta D+M turba asi bude čekat. Na diagnostice mi zahlásilo vadný ventil N75 , ale kámoši mi tvrdí turbo ven nebo váha vzduchu. Prostě cca při 2000 ot. spadne do nouzovky. V únoru mi odešla váha vzduchu a je tam nová!!!!!

Díky Pavel


16 pro 14, 13:55:09
 [ Příspěvků: 89 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: