Logo
Právě je 25 zář 18, 5:26:11

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Oprava ventilu N75 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 07, 19:10:54
Příspěvky: 3192
Bydliště: Hulín
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2005
Odpovědět s citací
Jelikož pořád není možnost demontáže turba z auta a sporadická porucha regulace turba trvá, rozhodl jsem se ještě trochu zkoušet.První věc je demontáž a vyčištění ventilu N75.Foto a postup zde :

1.Rozpertlujeme kroužek a sundáme jej
Obrázek

2.Sundáme čepičku ventilu
Obrázek

3.Vyndáme tyčinku elektromagnetu s membránou
Obrázek

4.Provedeme očistu všech součástek a kontrolu membrány, hlavně se zaměřit na mosaznou trubičku a jéjí dosedací plochu a dirku v membráně, kam ta trubička dosedá.
Obrázek
Obrázek

5.Sesazení opačným postupem a zapertlování
Obrázek

A hotovo :D

_________________
Ford Galaxy 1,9 TDI PD 85 kW, chip by Alpiners2 109 kW, EGR off, Oil Catch tank, r.v.2005


13 led 08, 17:51:35
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Příspěvek 
Dobrý Petře =D>
PS: jednu fotku jsem Ti hodil do miniatury a po kliknutí se zvětší. :wink:

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


13 led 08, 17:59:13
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 07, 19:10:54
Příspěvky: 3192
Bydliště: Hulín
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2005
Odpovědět s citací
Příspěvek 
No a při té příležitosti jsem zjistil, že někdo při výměně vzduchového filtru utrhl celou přírubu váhy vzduchu a neodborně se snažil to opravit. :shock: Bohužel špatně a pod tou přírubou(viz šipky) to přisávalo vzduch.Tak jsem to celé znova utrhl, očistil, zalepil a ještě přetáhl tavnou pistolí. Uvidíme!!! :D
Obrázek

_________________
Ford Galaxy 1,9 TDI PD 85 kW, chip by Alpiners2 109 kW, EGR off, Oil Catch tank, r.v.2005


13 led 08, 18:04:48
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 07, 19:10:54
Příspěvky: 3192
Bydliště: Hulín
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2005
Odpovědět s citací
Příspěvek 
Takže uvidíme, zda bude potřeba to turbo rozebírat nebo ne :?:

_________________
Ford Galaxy 1,9 TDI PD 85 kW, chip by Alpiners2 109 kW, EGR off, Oil Catch tank, r.v.2005


13 led 08, 18:06:02
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 lis 07, 22:21:21
Příspěvky: 2012
Bydliště: Mlada Boleslav
Auto: Ford S-Max 2.2 TDCi 129 kW
Odpovědět s citací
Příspěvek 
pěkná prace PetrB :smt023 :smt023 :smt041 :smt041

_________________
Galaxy TDI 81kw
http://www.youtube.com/watch?v=6-BfzAnTKcI


13 led 08, 20:30:29
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 07, 19:10:54
Příspěvky: 3192
Bydliště: Hulín
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2005
Odpovědět s citací
Příspěvek 
Dík, ale už je jisté, že musí turbo ven, protože to spadlo zase :( :-k

_________________
Ford Galaxy 1,9 TDI PD 85 kW, chip by Alpiners2 109 kW, EGR off, Oil Catch tank, r.v.2005


13 led 08, 20:40:43
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Příspěvek 
Jeden dotázek.
Když to po vyčištění složíš a zapertluješ tak je to dobře utěsněný ?

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


13 led 08, 22:43:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 07, 19:10:54
Příspěvky: 3192
Bydliště: Hulín
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2005
Odpovědět s citací
Příspěvek 
Jo, ta membrána je nějaký silicon nebo něco takového a slouží současně i jako těsnění, musíš to zapertlovat, aby se to nehlo 8)

_________________
Ford Galaxy 1,9 TDI PD 85 kW, chip by Alpiners2 109 kW, EGR off, Oil Catch tank, r.v.2005


13 led 08, 22:45:10
Profil
Uživatel

Registrován: 26 kvě 09, 20:43:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Budisov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU r.v.1997
Odpovědět s citací
Zdarec, má smysl opravovat/čistit N75, nebo radši sehnat nový?

_________________
Tomáš Vognar


26 úno 14, 14:45:25
Profil
Uživatel

Registrován: 26 kvě 09, 20:43:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Budisov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU r.v.1997
Odpovědět s citací
Tak pánové, musím sem napsat, že díky téhle diskusi jsem se pěkně nachytal a ztratil dost času.
Tohle není ventil N75, ale Ventil recirkulace spalin, který řídí ERG !!!
Má vliv na snížení emisí, nikoliv na řízení turba a výkon
http://img.photobucket.com/albums/v334/StuMc712/A3_98_Jetta_TDI_Pressure_Vacuum_Diagram.jpg
http://www.vw-club.cz/download/file.php?id=409816&mode=view/hodnoty%20SAG.JPG

_________________
Tomáš Vognar


12 bře 14, 14:55:21
Profil
Uživatel

Registrován: 09 lis 09, 16:13:18
Příspěvky: 214
Bydliště: Asch
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Odpovědět s citací
Ty mas starou rotacku I galaxy,tam takhle ventil egr nevypada,to je pravda.
Tohle je z galaxy II PD motoru,tam je tento ventil N75,nikdo netvrdil ze je to z I galaxy


12 bře 14, 20:09:59
Profil
Uživatel

Registrován: 26 kvě 09, 20:43:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Budisov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU r.v.1997
Odpovědět s citací
A právě že vypadá a to je ten průser. Nebo náhoda? :oops:
To co zde PetrB rozdělává z G-II nako N75, vypadá naprosto shodně s Ventilem recirkulace spalin na G-I. A tak jsem se jal to také montovat, protože mi bylo doporučeno věnovat pozornost právě ventilu N75, kvůli padání motoru do nouzáku. Ve skutečnosti jsem tedy měřil ventil rec.sp. a že měl jiný odpor, považoval jsem ho za vadný a už jsem chtěl kupovat nový. To bych si tedy nepomohl.

_________________
Tomáš Vognar


12 bře 14, 20:25:14
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron