Logo
Poslední návštěva: 18 čer 18, 15:58:54
Právě je 18 čer 18, 15:58:54

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 91 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 Oprava elektrického přídavného čerpadla - špatné uhlíky 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 03 bře 09, 19:13:13
Příspěvky: 67
Bydliště: Hlinsko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW Ghia Aut
Jestli jsem to správně pochopil, tak tohle přídavné čerpadlo dochlazuje po vypnutí klíčku v zapalování.
Pokud je nefunkční, po vypnutí nevrčí a má to za následek, že se přehřívá bufík a tím naskakují závady na WAGu.
Můj dotaz zní (protože mi přestalo vrčet čerpadlo) - funguje to takhle i když je léto a bufík se nespíná? Musí čerpadlo vrčet vždy po vypnutí zapalování? Abych nehledal závadu tem kde není. Protože vím, že v zimě fungovalo.


27 srp 11, 12:36:44
Uživatel

Registrován: 23 lis 07, 15:42:23
Příspěvky: 138
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
Po vypnutí zapalování musí čerpadlo vrčet ty cca 3 minuty vždy. Dokonce i když nenastartuješ motor, ale jen zapneš a vypneš zapalování, čerpadlo se rozjede. Ovšem v létě tolik nevadí že nejede, protože to čerpadlo je důležité hlavně pro správný průtok vody bufíkem. Pokud tam ten průtok není, bufík se přehřeje a vypne. Reset nastane vypnutím zapalování. Hlavní čerpadlo není schopno ten průtok zabezpečit.


27 srp 11, 15:15:37
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 bře 10, 7:19:22
Příspěvky: 34
Bydliště: Nový Jičín
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Facha mi to tak jak píše vilík, nevím jakou to má návaznost na bufík, ale když jsem měnil čerpadlo, udělal jsem si i vypínač na bufík, mám tři polohy 0 je bufík vypnutý úplně bez ohledu na teplotu, 1 bufík spíná přes původní čidlo a 2 mi bufík po zapnutí zapne. Čerpadlo mi dochlazuje vždy bez ohledu jak mám bufík zaplý či vyplý.


27 srp 11, 19:04:53
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 11, 17:44:27
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 66 kW r.v.2005
Taky mě tato oprava potkala, ale mrazit uhlíky v 30 stupnovém vedru a běžet z třetího patra, fakt nejde. Vždy rozmrzly, tak jsem je navrtal 1mm vrtáčkem, a super funguje to :-D

_________________
Ford Galaxy II , 1,9 TDI 66 Kw , r.v 10/2005


29 srp 11, 20:20:46
Uživatel

Registrován: 03 bře 09, 19:13:13
Příspěvky: 67
Bydliště: Hlinsko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW Ghia Aut
Takže jsem se také pustil do výměny uhlíků, ale povedlo se až "napotřetí". Poprvé jsem měl uhlíky od Mengeho (dik moc za poslání - super jednání). Zamrazil jsem je co nejdál od sebe, ale i tak při nasazování byla mezera mezi nimi (asi) o milimetr menší, čehož jsem si nevšiml, takže při zacvaknutí krytu čerpadla to křuplo a oba zmrazené uhlíky se rozpadly.
Následoval nákup nových, které jsem smirkem zmenšil na požadovaný rozměr a pro jistotu zkrátil o milimetr více. Hodinové mražení a... nic. I když byly kratší, to přitlačovací pérko na ně tlačilo spíš zboku než zezadu, takže po rozmrznutí se nepřímáčkly k rotoru ale spíš zafixovaly proti posunutí.
Třetí pokus už byla tutovka. provlékl jsem kolem přitlačovacích pérek nit, natáhl je, zatlačil uhlíky co nejdál od sebe, nasadil kryt na rotor, vytáhl nitě a domáčkl víčko, odzkoušel a zapertloval tělo čerpadýlka. Nejjednodušší, nejrychlejší. Klidně bych to teď mohl dělat na kšeft :lol: .
Mražení funguje skvěle, ale takhle je to rychlejší.
To mražení chce trochu cviku jak si uhlíky správně nastavit.
Čerpadlo teď už jenom přede :lol:


07 zář 11, 20:27:26
Uživatel

Registrován: 07 pro 09, 19:31:24
Příspěvky: 3
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
čau kolegove potřebuju poradit kde sehnat držák uhliku do toho přidavneho čerpadla 1 je totiž ulomenej asi to dělal nějakej šikula mohlo by byt i nefunkčni čerpadlo děkuji za radu


31 říj 11, 18:17:58
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12956
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Díly asi neseženeš jedině to z něčeho nahradit nebo si napiš poptávku do bazaru.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


31 říj 11, 18:38:43 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 led 11, 22:34:11
Příspěvky: 32
Bydliště: Trnava-Cífer
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDI 66 kW r.v.1996
Caute vsetci :smt1133: kde by som zohnal taketo cerpadlo a kolko by mala byt jeho cena cca dakujem :-D


02 lis 11, 13:56:08 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 23 lis 07, 15:42:23
Příspěvky: 138
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
Zkus kontaktovat na www.dieselpower.cz člena s nickem dafan. Kupoval jsem od něho 2 ks bezuhlíkových čerpadel jedou OK. Cena lidová, tj. cca 1 třetina oficiální ceny. ;-)


02 lis 11, 15:16:57
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12956
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
pallydj: jestli chceš bezuhlíkové čerpadlo tak napiš dafanovi :arrow: viewtopic.php?f=8&t=4344
nebo mengemu1 ten má víc druhů :arrow: memberlist.php?mode=viewprofile&u=498 http://www.autosip.cz/

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


02 lis 11, 15:57:00 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 02 lis 10, 18:26:41
Příspěvky: 18
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2003
Ja dneska obdrzel nove dva uhliky z autosip.cz. Bohuzel jeden pri transportu neprezil a je ulomeny, cca tretina. Musim to tedy zabrousit do toho pulkulateho tvaru ? Ma vubec cenu to jeste delat ? :).
Dik


08 lis 11, 17:23:54
Uživatel

Registrován: 13 dub 14, 21:48:45
Příspěvky: 4
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Mam prosim dotaz. Diagnostikoval jsem si zavadu elektrickeho prdavneho cerpadla. Dle vseho mam spatne uhliky. Pochopil jsem dle postupu co delat, ale mam jiny dotaz a to
1) Vadi necemu, pokud zavadu hned neopravim a budu jezdit? Nekdo tvrdi ze nevadi, jiny zase ze vadi, ze se pry bude soustava zavzdusnovat.....
2) Bylo mi receno, ze pouha vymena uhliku je jen castecne reseni, jeden muj "znami" mi tvrdil, ze to delal nekolikrat, ale pry ta kotva je uz take poskozena a nove uhliky se tim padem rychle obrousi.
3) Nevide nekdo kde sehnat pripadne nahradni cerpadlo za slusny peniz? Na foru jsem cetl odkazy, ale jsou jiz nefunkcni .... na autoship.cz jsem psal, ale asi maji hodne prace. Nebo nemate nekdo kontakt na nejaky vrakoviste, kde se da neco sehnat :-) ?
4) Co to bozuhlikove cerpadlo, da se pouzit? Pripadne je to levnejsi a rozumnejsi varianta?

Dik moc za odpoved. Baci


14 dub 14, 19:12:14
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
1) proč by se měla soustava zavzdušňovat, když je uzavřená? To čerpadlo tam je taky k tomu, že jak chcípneš motor, tak ještě nějakou dobu běží a dochlazuje hlavu.
2) něco na tom bude
3) vrakáče, ale těžko odhadnout jeho stav
4) levnější asi nebude, hledej 1K0 965 561 L ale nevím jak je to s konektorem, jestli není jiný, zatím jsem to řešit nemusel.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


14 dub 14, 19:35:14 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 13 dub 14, 21:48:45
Příspěvky: 4
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Diik moc za rychlou odpoved. Ted jsem koukal na ten nahradni dil co jsi mi uvedl 1K0965561J, ale levneji jak za 1900kc jsem ho nenasel. Ten konektor bych nejak nabastlil, v tom by nemusel byt problem. Nebo mas moznost nekde nejakou levnejsi cenu?
add 1. Pises, ze cerpadlo jeste chvili ochlazuje hlavu. Octavie PD take nemaji cerpadlo a tim padem se tam hlava neochlazuje, taktez stare SAG take nemeli. Myslis, ze je to takovy problem? Dnes mi jeden mechanik rekl, ze pry teoreticky by melo jit to cerpadlo jen vymontovat a nechat to bez nej .... Jakej na to mate nazor?

Dik


14 dub 14, 20:25:44
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12956
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Bez čerpadla se Ti bude přehřívat bufík (následně budeš řešit nefunkční bufík).Vyměn uhlíky a uvidíš.Nevím proč řešíš zrovna tu drahší variantu (nákup nového čerpadla). :idea:

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


14 dub 14, 20:33:21 Zobrazit autorovy stránky
 [ Příspěvků: 91 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: