Logo
Poslední návštěva: 25 čer 18, 13:08:17
Právě je 25 čer 18, 13:08:17

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 91 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další
 Oprava elektrického přídavného čerpadla - špatné uhlíky 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
nojo, pravda, bufík, toho já (zatím) nemám (namontovaný) tak mi to nedošlo '](*,)'

Co se týká ceny, tak občas se objeví na Aukru, někdy na Bazoši, ale zkus nějakou vrakárnu.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


14 dub 14, 20:54:27 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 13 dub 14, 21:48:45
Příspěvky: 4
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Zitra na to cihnu.
Urcite jsem se chtel do toho pustit, jen mi ten jeden clovicek (auto-elektrikar ke keteremu jezdim - ale pripada mi, ze se mu nechce do niceho jineho nez vymenit kus za kus) rikal, jak jsem naivni, ze vymenovat uhliky nema vubec cenu. Mne to spis pripadlo, ze se bal, abych to po nem nechtel.
Cetl jsem i spoustu nazoru na Sharan foru a tam to delaji uplne stejne ....
Jedine co mne desi je ten silenej pristup :evil: snad tam neco neurvu ....
Jeste jeden dotaz mimo toto tema, nemate nekdo zkusenost s dobrym servisakemna Galaxii v okoli Turnov, Jicin, Liberec?

Diik moc za rady.


14 dub 14, 21:05:46
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 led 11, 15:32:11
Příspěvky: 160
Bydliště: Reichenberg-Lbc
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2002
Autoservis Dušan Balický Liberec Doubí, nedám na něj dopustit.

_________________
Galaxy II 2002, 1,9tdi 85kw + chip, Ghia, v přípravě wolf + chrom packet
Scorpio I 1994, 2,9i 24v 147kw, Ghia


02 čer 14, 21:57:13
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 08, 22:04:25
Příspěvky: 13
Bydliště: Humpolec
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
baci: Podívej se,kdy jsem já měnil uhlíky a od té doby jezdím každý den (ročně cca 20000 km) a čerpadlo funguje.... :-D :-D co ti k tomu mám dodat :mrgreen:


04 čer 14, 14:52:52 ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 led 11, 15:32:11
Příspěvky: 160
Bydliště: Reichenberg-Lbc
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2002
Blbej dotaz, kde a za kolik se ty uhliky daj koupit? Dosel mi zdroj.

_________________
Galaxy II 2002, 1,9tdi 85kw + chip, Ghia, v přípravě wolf + chrom packet
Scorpio I 1994, 2,9i 24v 147kw, Ghia


12 led 15, 17:50:31
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12958
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Kupoval jsem je od uživatele menge1 (http://www.autosip.cz/) cena cca 100 Kč

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


12 led 15, 17:58:22 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 led 11, 15:32:11
Příspěvky: 160
Bydliště: Reichenberg-Lbc
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2002
hledal jsem to jak na adusu tak na sipu, pod heslem kontakt i uhliky, 0 vysledku.

_________________
Galaxy II 2002, 1,9tdi 85kw + chip, Ghia, v přípravě wolf + chrom packet
Scorpio I 1994, 2,9i 24v 147kw, Ghia


12 led 15, 23:51:48
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12958
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Napiš mu dotaz do sz nebo přímo u něj na stránkách.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


13 led 15, 21:15:50 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 12 srp 13, 16:21:55
Příspěvky: 2
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Ahoj Lado. Také mám problém s přídavným čerpadlem :roll: .
Psal jsem také na kontakt Menge1, ale žádná odezva.
Nevíš jak se k těm uhlíkům dopracovat? :prayer:


18 bře 15, 8:46:59
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12958
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Menge ma eshop tady http://www.autosip.cz/ napiš mu dotaz a do poznámek mu napíš Galaxy forum.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


18 bře 15, 19:27:44 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 12 srp 13, 16:21:55
Příspěvky: 2
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Lado dík.
Tak jsem se s ním spojil a už je nemá :cry:
Mám se ozvat nejdřív za měsíc, nevíš z čeho to nahradit ? :roll:


20 bře 15, 13:03:04
Uživatel

Registrován: 23 lis 07, 15:42:23
Příspěvky: 138
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
Zkus sehnat uhlíky do jiného motoru podobného složení. Tedy ne moc tvrdé, s obsahem mědi a jednoduše je zabrus pomocí šmirglu a rovné desky, třeba na skle, na požadovaný rozměr. Dělal jsem jich takto již několik. ;-)
Ale stejně jsem nakonec koupil bezuhlíkové čerpadlo a již třetím rokem valí jako o život. :smt023


20 bře 15, 20:34:47
Uživatel

Registrován: 05 zář 14, 6:42:29
Příspěvky: 5
Bydliště: Zašová (u ValMezu)
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Ahojte,

čeká mě větší oprava na autě v servisu, tak jsem si říkal že dám do kupy i to oběhové čerpadlo, respektive koupím jeté, nechám vyměnit uhlíky, nechám ho dát do auta, ať je to při jedné opravě a to původní taky nechám zgenerálkovat a budu ho mít v záloze. Tak jsem koupil jeté, vypadalo celkem v pohodě, ale i tak jsem tam nechal u jedné firmy ve ValMezu vyměnit uhlíky a ať to dají do kupy (asi bych to zvládnul i sám, ale teďka na to prostě opravdu nebyl čas, navíc ta firma dělá opravy eletrických zařízení a motorů..). Po výměně těch uhlíků jsem si to vyzvednul a vzal ještě do práce, že zkusím tak na prázdno jak to jede. Čerpadlo se točí, jen mě trochu zarazil ten proudový odběr, takže se ptám, nevíte někdo jaký má ten motorek výkon, respektive proudový odběr za normálního stavu?? Může ten odběr být větší, než se ty nové uhlíky trochu zajedou??

Předem díky za odpovědi ;-)

Petr


17 čer 15, 7:44:45
Uživatel

Registrován: 23 lis 07, 15:42:23
Příspěvky: 138
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
A kolik to bere???


17 čer 15, 19:40:22
Uživatel

Registrován: 05 zář 14, 6:42:29
Příspěvky: 5
Bydliště: Zašová (u ValMezu)
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
No to právě nevím přesně. Když jsem to v práci hodil na nastavitelný zdroj, který mají u nás kluci elektroničtí (12V, 8A), tak při zapnutí tam byl docela pokles napětí. Ale čerpadlo se točilo. Když jsem to dával na malý zdroj, který měl max 1A tak to šlo do zkratu. Na tom velkém se při 4A normálně točil, při těch 8A taky, ale v obou případech to napětí kleslo, takže to ještě asi bylo málo a víc jak těch 8 (respektive paralelně 2x4A) ten zdroj neumí.
Osobně si myslím, že se možná musí zajet ty uhlíky než se to ustálí. Přiznám se, že elektrika není úplně moje silná stránka, ale když jsem to lehce propočítal, že při těch 12V a 8A by to mělo mít 96 wattu ten motorek. Spíš by mě to ale zajímalo opačně, tzn. výkon toho motoru. Nerad bych pak kvůli tomu čerpadlu v autě něco odpálil...

Petr


17 čer 15, 21:28:37
 [ Příspěvků: 91 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: