Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy I r.v. 03/1995 - 04/2000
-
mario
- Uživatel
- Příspěvky: 27
- Registrován: 08 říj 2012, 22:31
- Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Příspěvek
od mario » 02 lis 2012, 19:05
ja ti moc dekuji za cenne informace..ozvu sa kdyz bude ghyba odhalena co to bilo...zadim dik
-
Bandog
- Uživatel
- Příspěvky: 235
- Registrován: 03 led 2010, 09:11
- Auto: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT r.v.2005
- Bydliště: Náchod
Příspěvek
od Bandog » 02 lis 2012, 20:49
Nemáš vůbec za co děkovat! Hlavně, aby ti to aspoň trošku pomohlo.
Přeji brzké doladění tohoto "problému". A dej vědět, jak jsi dopadl!
VW Sharan, 1.9 TDI, 66 kW..........prostě minulost
-
mario
- Uživatel
- Příspěvky: 27
- Registrován: 08 říj 2012, 22:31
- Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Příspěvek
od mario » 19 pro 2012, 15:30
nazdar...takze to dymenie sposobila slaba kompresie na druhom valci....po demontazi hlavy nebolo nic viditelne ale po vyndani piestov bol prasknuty jeden tesniaci kruzok...neviem ale pricinu kvoli comu sa to mohlo stat...
-
Bandog
- Uživatel
- Příspěvky: 235
- Registrován: 03 led 2010, 09:11
- Auto: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT r.v.2005
- Bydliště: Náchod
Příspěvek
od Bandog » 19 pro 2012, 21:09
Tak gratulace ke zdárnému vyřešení.......................příznaky se jevily stejné jako při mém problému, tak se nezlob že jsem tě vedl jiným směrem!
VW Sharan, 1.9 TDI, 66 kW..........prostě minulost
-
mario
- Uživatel
- Příspěvky: 27
- Registrován: 08 říj 2012, 22:31
- Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Příspěvek
od mario » 19 pro 2012, 22:27
ja ti dekuji za tve skusenosti a informace.....
-
Bandog
- Uživatel
- Příspěvky: 235
- Registrován: 03 led 2010, 09:11
- Auto: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT r.v.2005
- Bydliště: Náchod
Příspěvek
od Bandog » 19 pro 2012, 23:06
VW Sharan, 1.9 TDI, 66 kW..........prostě minulost
-
hosek.stefan
- Uživatel
- Příspěvky: 38
- Registrován: 31 led 2009, 19:01
- Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Příspěvek
od hosek.stefan » 12 bře 2013, 20:30
Ahoj ,já mám podobý problém , můj galaxy má najeto 210000 km. a začal mi pomalu čoudit a nyní mi čoudí dost kouř je dost světlí prý to dělá turbo , a čoudí pořád a taky když jedu a dost přidám tak jako když mi vypne plyn a ztratí vykon a vic jak 20 000otáček mi neudělá. díky za rady Hošek Ještě jinak mi startuje dobře
-
the.max
- Uživatel
- Příspěvky: 1406
- Registrován: 25 lis 2012, 21:13
- Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
- Bydliště: Bílina, North Bohemia
- Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od the.max » 12 bře 2013, 22:21
20 tisic otacek??? tolik snad netoci ani motory v F1 a to jsou benzinovy
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: LPG
-
mario
- Uživatel
- Příspěvky: 27
- Registrován: 08 říj 2012, 22:31
- Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Příspěvek
od mario » 13 bře 2013, 06:42
ty mas iny problem ako som mal ja...mne to dymilo len za studena..po zohriati ziadny dym...ano myslym si ze u teba je pricina tibbo..skontroluj ho optycky aku ma volu na oske..
-
hosek.stefan
- Uživatel
- Příspěvky: 38
- Registrován: 31 led 2009, 19:01
- Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Příspěvek
od hosek.stefan » 13 bře 2013, 20:50
Ahoj moje omluva.nějak jsem to s těma nulama přehnal , mněl jsem na mysli 2 000 otáček. píšeš že já mám asi problem na tibbo a mám se podívat na osku jakou má vúli, jenže já nevím vůbec o čem je řeč ...
-
mario
- Uživatel
- Příspěvky: 27
- Registrován: 08 říj 2012, 22:31
- Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Příspěvek
od mario » 14 bře 2013, 08:24
dimenie moze vela veci robit...trisky,turbo....ked to roby turbo tak by ti mal rapidne ubudat motorovy olej..
-
robert_sulc
- Uživatel
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18 bře 2011, 14:15
- Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od robert_sulc » 27 črc 2013, 08:00
Mam zajimave chovani motoru.
Motor spatne startuje, dlouho toci pak zacne skytat a nakonec chytne, po nastartovani chvilku koure jak ze stareho nakladaku.
To se stane obcas i pri teplem startu, ale ne vzdy.
Pri jizde se motror choval uplne normalne, ale po cca 300 Km se pridal dalsi problem. Jakmile dojde na brzdeni motorem, tak pri naslednem pridani plynu se stanou dve veci. Nenastane zadna akcelerace a z vyfuku vyleti tolik koure ze pokud okamzite nepustim plyn tak ostatni museji zastavit. Staci ale vyslapnout spojku, nechat spadnou otacky do volnobehu a nasleduje naprosto standartni jizda do pristiho pribrzdeni motorem.
K servisu jsem dojel systemem, jizda vyrazeni na neutral a jizda.
V pondeli jdem s mechanikem hledat problem, mate nekdo napad?
Diky
Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW chip na 81 kW
-
robert_sulc
- Uživatel
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18 bře 2011, 14:15
- Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od robert_sulc » 29 črc 2013, 18:26
Dobry den
Tak jiz mam vysledek, jednalo se o volne kolo rozvodu na klice. Na tuhle zavadu jsem mel podezreni (a doufal ze to bude tohle, prece jen to neni zadna tragicka a neresitelna vec).
Jen mne matlo to chovani pri brzdeni motorem to tu nikdo nepopisoval.
Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW chip na 81 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů