Logo
Právě je 22 říj 18, 22:56:53

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 144 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
 Přední poloosa 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 10 čer 08, 9:33:13
Příspěvky: 19
Bydliště: Olomouc/Věrovany
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW Ghia
Odpovědět s citací
:D já mám poslední dobou samý páteční díly '](*,)'


23 kvě 13, 19:22:46
Profil
Uživatel

Registrován: 14 led 12, 18:57:55
Příspěvky: 131
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
vyřešeno!
při minulých rozvodech(nebudu jmenovat firmu) někdo nevycentroval držák motoru (ten u rozvodů), při náklonu v zatáčce se motor opíral a vydával cizí zvuk,
po výměně rozvodů a vycentrování držáku problém přestal :smt041

_________________
Galaxy II 1,9TDi PD 85kw
kat off, egr off, hliníkový rukáv off, hydrorozvody off, bufík on :)


20 srp 13, 21:25:31
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 21:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
fordak píše:
Ta vetsi vule jeste nemusi znamenat,ze je uplne spatny spojeni v tom tisicihranu.Ten tisicihran je dost hruby,takze i mensi vymackani vykazuje na zkousku velkou vuli.Ja jsem resil klepani pri razeni,celkem zbytecne jsem vymenil komplet spojku a nakonec to bylo v tom tisicihranu.Tak jsem ho zavaril,na zkousku,jestli klepani zmizi.Po zavareni je po klepani,jeste jsem vsak novy dil nekoupil,jezdim se zavarenou poloosou jiz asi 12 000 km bez nejmensich problemu.Co jsem se takhle docetl na ruznych forech,kluci co tahali auta na kseft SAGem z evropy,tak to meli preventivne zavareny,aby se jim to nepretocilo v cizine.



jeste to mas zavareny? zacinam o tom premejslet, pro jistotu :-D

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodáno

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - prodáno

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


20 srp 13, 22:28:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 09 lis 09, 16:13:18
Příspěvky: 214
Bydliště: Asch
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Odpovědět s citací
Jo,jo stale to mam zavarene,
najeto necelych 20 000km,zadne zmeny,ani problemy nemam.
Pristi leto chci zkusit dovolenou s karavanem,tak to zatim necham preventivne zavarene.


20 srp 13, 22:52:06
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 21:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
cims to varil? ja premejslel to bodovat CéÓčkem - kluci zamecnici mi to chteli varit elektrodou, ale to je podle moc tepla (tzv. teplej spoj).

Podle me by mohlo stacit udelat par bodu po obvodu, kdyby nahodou, tak odbrousim je body a ne celej svar...

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodáno

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - prodáno

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


23 srp 13, 20:31:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 09 lis 09, 16:13:18
Příspěvky: 214
Bydliště: Asch
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Odpovědět s citací
Je to varene ceockem,
nejdriv jenom nabodovane,po caa.5km zkusebni jizde,svar praskl.
Takze to mam obvarene kolem dokola.Ale je to jenom tak posmrkane,
takze odbrouseni nebude slozite.Je tam dobry pristup flexou,takze zadny problem.
Ze zacatku jsem pravidelne kontroloval,jestli neprolina olej z prevodovky,z duvodu prehrati tesneni,
ale vse ok,zadny unik.Ceocko nevnese do poloosy moc tepla.
Takze,komu se poloosa protoci nekde na ceste,v cizine na dovolene nebo nekde dal od domova,
neni vubec potreba menit dily za nove,coz by mohla byt treba v Italii,nebo v Chorvatsku poradna cenova darda.
Klidne si to nechte zavarit a domu dojedte.Doma pak vymente,nebo jezdete dal se zavarenou.
Osobni zkusenost,rada provizornich oprav casto funguje dalsi roky,bez nejmensich problemu. :-)


23 srp 13, 22:27:07
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 21:22:24
Příspěvky: 930
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
Odpovědět s citací
mě by zajímalo, kde jste došli k tomu, že CO2 vnese do svařované oblasti podstatně méně tepla jako svařování elektrodou


23 srp 13, 22:53:48
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 21:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
prisli s tim nasi kluci zamecnici, ale samozrejme mi rekli, ze elektroda je lepsi volba, ze to lip prohreje - a lip spoji :-)

Hlavne tim co se podle me lip boduje, takze kdyz mas cas, muzes to nechat pekne vychladnout a tolik to neprohrejes.

I kdyz nevim, moje vareni elektrodou je jako z vtipnyho kratkyho filmu :-D

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodáno

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - prodáno

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


24 srp 13, 6:52:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 22:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
nj, jenze ona poloosa ja urcite i tepelne opracovana (kalena), takze kdyz ji poradne prohrejes, tak se to kaleni znehodnoti.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


24 srp 13, 8:23:53
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 21:22:24
Příspěvky: 930
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
Odpovědět s citací
trochu to uvedeno na pravou míru. Ona elektroda má větší závar, ale to v případě, že to necháš opravdu důkladně provařit, což u takto exponovaného místa si nikdo nelajzne. On např. platí i předpis že konstrukce přívěsných vozíků se musí vařit elektrodou a ne CO2, právě díky TOO (tepelně ovlivněné oblasti).

Výhoda u CO asi bude hlavně jednoduchost navázání sváru při přerušení. To že je poloosa kalená je zajisté pravda, avšak je kalená povrchově a jádro je houževnaté, tzn. že ať na to použiješ kteroukoliv metodu svařování tak v místě svaru a jeho blízkem okolí tuto tepelnou úpravu zničíš, jelikož k popuštění materiálu dochází již při teplotách na cca 80°C, kdy dochází k překrystalizaci materiálu. Jedinou možností je to po svaření opět zakalit a nejlépe tvrdoměrem ověřit jakou tvrdost povrch má.

Nejlépe by bylo užít mobilního třeba poldi tvrdoměru a změřit tvrdost před svařením a po něm, ale myslím že pro tyto případy je to celkem bezpředmětné, nejdůležitější proč je to povrchově kaleno je právě kvůli ozubení, které je stejně smetené a proto se to vaří...

Snad sem to trochu více přiblížil


24 srp 13, 9:23:17
Profil
Uživatel

Registrován: 09 lis 09, 16:13:18
Příspěvky: 214
Bydliště: Asch
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Odpovědět s citací
Koukam,ze se jednoduchej ukon,jako je sesmrkat jednu poloosu,zase zvrhl do ruznejch teoretickej kecu,
o materialech a zpusobech vareni.
Normalne si to nech smrknout coockem u nekoho v dilne,ceocko ma dneska kazdej garazista.
Jinak navazat na svar po preruseni lze u kazde metody svarovani,zalezi na zrucnosti svarece.
Svarovani elektrodou se dnes pouziva jiz malo na drobne svarovani,vari se s nim na montazich,roury, hodne tluste materialy.
Ceocko zvladne temer vsechno,hlavne je efektivni na dlouhe svary.Diky malemu teplu,vnasenemu do svarovaneho
materialu jde varit i hodne slaby plech,bez propaleni a krouceni.Elektrodou to umely driv borci taky,kdyz nebyla jina moznost.
Jinak to muzes zavarit taky tigem,ten taky material dost prohriva.Varim par let hlavne hlinik,teplota oblouku je ca.2000 stupnu.
Takze mene internetove teorie a odbornejch kecu a nebat se praxe.


24 srp 13, 10:29:19
Profil
Uživatel

Registrován: 28 črc 13, 21:58:07
Příspěvky: 73
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Ja ted jel na dovolenou a poloosa mela jiz vuli a hazelo to autem.tak jseem to ceockem bodl na 6 bodech a drzi to, jedinej problem, ze to jeste malinko haze asi se to bodlo ne v optimalni poloze.takze po dovci dam novou poloosu a bodnu to znova a bude klid.


27 srp 13, 18:50:00
Profil
Uživatel

Registrován: 09 lis 09, 16:13:18
Příspěvky: 214
Bydliště: Asch
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Odpovědět s citací
Posledni mesic jsem zacal pocitovat jemnejsi chveni volantu,prisuzoval jsem to nevyvazenym prednim kolum/naposledy prevazeno pred roky/.Po prevazeni chveni nezmizelo,takze pod auto a zkoumat vule.Zjistil jsem,ze totalne zpuchrela guma na podpurnem lozisku kratke poloosy a poloosa se malinko vychyluje z osy.Mam zavarenou poloosu z mezikusem z prevodovky,kdybych nemel,vibrovalo by to asi poradne.Takze jsem svar odbrousil a vaham co dal.Original se mi moc kupovat nechce,je pomerne drahy/komplet kolem 9 000 kc/ a neni to zadna kvalita,starsi v dobrem stavu je temer nemozne sehnat,renovace asi nikdo nedela/alespon jsem na netu na nikoho nenarazil/,ale jiz se k nam dovazi druhovyroba,nabizena treba na aukru za 3500 kc komplet.Nema nekdo konkretni zkusenosti,ma poloosu na aute?
Prosim jen o zkusenosti z praxe.


10 zář 13, 22:43:14
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 21:22:24
Příspěvky: 930
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
Odpovědět s citací
kolega koupil na autokelly, a rozsypali se ani ne za půl roku a etd je má na reklamaci, nyní koupil značkové meyle, a ty vypadají poctivěji už od pohledu, poreferovat může třeba tak za půl roku, nicméně z aukra nebrat to je stejnej aušuš jak má kely z Polska...


10 zář 13, 23:17:16
Profil
Uživatel

Registrován: 09 lis 09, 16:13:18
Příspěvky: 214
Bydliště: Asch
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Odpovědět s citací
Ja se ale neptam na poloosy,ale na prodlouzeni poloosy.Tam se nema co rozpadnout,
maximalne muze byt tisicihran z mekciho materialu a rychle se to ozvejkat.


11 zář 13, 14:55:01
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 144 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: