Příspěvek
od michal lbc » 19 led 2016, 22:46
Děcka, hrabu se v bufíkách D5W-Z a kleju když vidím že už se v tom někdo hrabal-raději rozdělám schnilotinu z auta na kterou nikdo nesáhl, je nutné si umědomit že je to něco pod autem co zkrátka zahnije, schnije stejně jako vejfuk na favoritu, oprava pro někoho kdo na to nemá vercajk je většinou na déle než den, než to prasit tak raději mít pro tento případ připravenou propojku pro používání auta po dobu opravy bufíku, leckdy i povolení matek na držáku je o utrhnutí, nemluvě o sací a výfukové trubce, hadicích atd, pro montáž pak i stahovačku paliva.
NEPOUŽÍVEJTE místo těsnění JAKÉKOLIV těsnící SAJRATY místo ORIGINÁLNÍHO TĚSNĚNÍ (nepoběží to)
POUŽÍVEJTE šrouby v budoucím čase POVOLITELNÉ (Žádné křížáky, plochý šroubovák případně vyběhané šrouby)
POUŽÍVEJTE MAZIVA pro šrouby (MĚDĚNÉ/GRAFITOVÉ-i na závit svíčky)
POUŽÍVEJTE k tomu SPRÁVNÉ nářadí
Kabely NESTŘÍHEJTE, použíjte vypichováky na konektory-nemáte je, použíjte náhradní možnosti-jehly, kancelářské sponky
Pokud nemáte v háji čidlo mezi vývodama vody tak není důvod do té části lézt.
NEHRŇTE SE do toho pokud vám ty šrouby nejdou POVOLIT, raději to svěřte někomu kdo si s tím poradí a šrouby NEODVRTÁVEJTE (zůstanou v tom závity které jdou špatně odvrtat na což každej dojede)
Je toho víc na co si dát bacha a opravit ale to už jsou laborace.
Galaxy II 2002, 1,9tdi 85kw + chip, Ghia, v přípravě wolf + chrom packet
Scorpio I 1994, 2,9i 24v 147kw, Ghia