Logo
Poslední návštěva: 21 čer 18, 22:50:01
Právě je 21 čer 18, 22:50:01

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 387 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Další
 Bufík Galaxy I - jak má fungovat ? 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 led 12, 23:26:24
Příspěvky: 267
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.2000
Já hlava děravá ..... zapoměla jsem na to a vzpoměla si až dnes ráno. Celý čerpadýlko jsem prohlídla a označení na něm už není. Celej štítek je sloupnutej, takže bohužel nepomůžu.

_________________
skype- Hanavoj1
http://kadett-gsi.napady.net/galerie/ko ... zhled.html můj nejlepší výtvor. bohužel bývalý


22 bře 13, 10:35:56 ICQ
Uživatel

Registrován: 28 srp 10, 7:19:50
Příspěvky: 65
Bydliště: Handlová
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.2000
pls, riesil uz niekto zavadu : nedostatecny signal sv.30 sporadicky?
co tam moze byt?

dik za info


24 bře 13, 15:28:15 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 20:22:24
Příspěvky: 929
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
zlomenej kábl ?


24 bře 13, 16:02:55
Uživatel

Registrován: 28 srp 10, 7:19:50
Příspěvky: 65
Bydliště: Handlová
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.2000
za chodu motora vsetko facha

mam origo nezavisle s bat pod sedackou vsetko skontrolovane a bat vymenena za nabitu


24 bře 13, 16:38:13 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 12 kvě 10, 16:49:21
Příspěvky: 178
Bydliště: Stověžatá
Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
Přechoďák mezi baterkou a bufíkem, např. někde na pojistce nebo konektoru bufíku. Může to být třeba "načatý" vodič, jehož pár zdravých vláken má už dost velký odpor, opálené kontakty relé, ... v neposlední řadě, pokud se chyba objeví jen u NT tak slabá 2. baterka.

_________________
Auto s trojblikem od krt.ecka


31 bře 13, 17:54:02 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 28 srp 10, 7:19:50
Příspěvky: 65
Bydliště: Handlová
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.2000
na diag. pri poklese ukaze napeti 10,6V a vypne sa. ubytky su tam, na zem. vodici je 0,7V a na + vod. je pri zhaveni 1,3 az 1,5V.
vyzera to na vymenu sil .kablovania od bat. do bufa. robi to len pri NT, ako prihrev ide OK. rele je zevraj v poho.


05 dub 13, 18:21:40 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 12 kvě 10, 16:49:21
Příspěvky: 178
Bydliště: Stověžatá
Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
Při NT změř napětí na baterce pod seslí, pokud tam bude OK, pak kontrola spojů, tj. svorek na baterce, její ukostření, přívod do bufa, ... v neposlední řadě bych okouknul kontakty relé dobíjení při chodu motoru.

_________________
Auto s trojblikem od krt.ecka


05 dub 13, 20:16:35 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 11 čer 13, 22:23:28
Příspěvky: 9
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Zdravím, četl jsem si vaší diskuzi a mám problém s tím že se mi motor podle kontrolky teploty na palubní desce neohřeje na potřebnou teplotu ručička je vždy před N nebo na něm jak je nápis Norm ale déle ne... v servisu mi řekli že to je tím palivovým čerpadlem jak jste tu řešili že má uhnilé konektory což to čerpadlo taky mělo. mám ford Galaxy 1.9 tdi 81 Kw rv. 1999 prosím o radu podle servisu by to mělo stát 5000 a to mi přijde moc. Zatím moc díky :-)


08 lis 13, 19:37:13
Uživatel

Registrován: 12 kvě 10, 16:49:21
Příspěvky: 178
Bydliště: Stověžatá
Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
Čerpadlo je tady http://www.autosip.cz/detail/nezavisla- ... 515010000/ , výměna je řekněme hodina + nějaké to odzkoušení, diagnostika. Servis si nechá platit i prostory, hever, znalosti, ... Jestli je to moc nebo ne posuď sám. Čerpadlo se dá teoreticky i opravit, ale znamená to ho rozpertlovat, rozebrat, na zbytky kontaktů připájet vodiče, složit, zatěsnit a zapertlovat.

_________________
Auto s trojblikem od krt.ecka


17 lis 13, 14:05:41 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 30 říj 14, 17:33:35
Příspěvky: 22
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Zdravík kolegy, nedávno jsem se stal majitelem jedničkové Galaxy (r.v. 1996) a mám na vás zkušenější dotaz - kde najdu ,,bufíka" popř. jeho ovládání?
Děkuji za rady
Petr

P.S.: Kdyby někdo z kolegů měl návod v el. podobě, byl bych velice vděčný :prayer:


19 lis 14, 19:02:11
Uživatel

Registrován: 12 kvě 10, 16:49:21
Příspěvky: 178
Bydliště: Stověžatá
Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
Bufík je pod levým prahem přibližně před LZ kolem. Pokud je jeko přihříváček, žádné ovládání nemá

_________________
Auto s trojblikem od krt.ecka


12 pro 14, 22:30:35 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 30 říj 14, 17:33:35
Příspěvky: 22
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
A jak to vlastně funguje?


18 pro 14, 16:00:43
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 20:22:24
Příspěvky: 929
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
to už je tu dávno pospané...použij vyhledávání než se zeptáš...


18 pro 14, 16:40:51
Uživatel

Registrován: 30 říj 14, 17:33:35
Příspěvky: 22
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
To je mi jasný, ale nikde jsem to nenašel, proto jsem se asi zeptal... Asi blbě hledám..


19 pro 14, 18:37:17
Uživatel

Registrován: 10 led 15, 21:57:33
Příspěvky: 1
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Dobrý den, mám jen dotaz. Hodně mi pomohlo přečíst si všecky
Vaše příspěvky, měl jsem problém v přerušeném kabelu na na napájení bufiku
+12v to jsem odstranil vše změřil a všecky podmínky
pro běh mám ale ani ho to neprofoukne. je možný že jeho řidiči jednotka sobě
má chybný hlášení a je nutno ho přes diagnostiku vymzat? Mám jen prihrev motoru D3w děkuji za radu


12 led 15, 19:34:43
 [ Příspěvků: 387 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: