Logo
Poslední návštěva: 24 čer 18, 21:17:44
Právě je 24 čer 18, 21:17:44

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 12 ] 
 Výpadky zapalování za vlhka 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 27 zář 14, 10:13:18
Příspěvky: 4
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
U mého Galaxy 2 se občas stává, že při zahřátém motoru a vlhku (déšť, mlha) vypnu motor a když chci znovu nastartovat, nejde to. Všechny kontrolky svítí, rádio hraje, ale při otočení klíčkem do polohy startování se nestane vůbec nic.
Zatím vždy stačilo několikrát startování zopakovat a najednou to zase šlo. Měl jsem to i v servise ale na nic nepřišli. Za suchého počasí se závada nevyskytuje. :shock:
A včera se mi dokonce motor vypnul za jízdy. Někdy jenom na sekundu - to motor škubne, jindy déle. V tu chvíli jde pouze s velkým úsilím točit volantem a brzdit. Musel zastavit a zkoušet startování, dokud zase motor nenastartoval.
Nemáte nějaký tip, co by mohlo být špatně? Někde je vlhkost, nebo špatný kontakt?
Děkuji.


29 zář 14, 10:58:11
Uživatel

Registrován: 02 úno 14, 11:05:04
Příspěvky: 69
Auto: Ford Galaxy II 2.8i V6 150 kW
Ahoj,

bez diagnostiky se ti to bude špatně hledat, ale napadá mě možný problém s imobilizérem. Hoď ta VAG a hned budeš vědět, respektive se ti ukáže alspoň okruh kde by to mohlo být....i když nevím, to vypadnutí motoru za jízdy, to je hnus, když jsem měl Mercedes Benz S500 Long V8 tak se mě to párkrát stalo taky a je to hnus....ale tam byl problém s automatem...hedva


29 zář 14, 13:18:34
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
jestli je to jen za vlhka, ak to imobilizerem nebude. Tohle bude fakt spis nekde neco navlhleho. Mozna dokonce i ten imobilizer :-D Tohle se bude asi hledat blbe. Ono po otoceni klicku ani netoci starter? Neni slyset ze by alespon cvaklo nejake rele?

Jinak, diagnostika taky nebude sranda, oni ty fordi motory s vagem nemluvi. Na motor musi byt diagnostika na fordy, napada me fordiag.cz na sttrankach nic, ale je tam odkaz na forum kde je popis co to umi.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


29 zář 14, 19:54:52 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 09 lis 09, 15:13:18
Příspěvky: 214
Bydliště: Asch
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Videl bych to na imobilizer,pri vypadku by u benzinu mel prerusi napajeni civky/bez zaruky/.
Jinak zkus druhy klicek muze zlobit,ukostreni motoru,vypaleny starter,nebo problem ve spinaci skrince,spatne kontakty.
Je toho vic,ale urcite to bude v elektrice :?


29 zář 14, 21:09:12
Uživatel

Registrován: 24 bře 08, 8:59:14
Příspěvky: 42
Bydliště: u Brna
Auto: Ford Galaxy II 2,3i r.v.2001
Neco podobnyho jsem mel taky, krome zavislosti na vlhkosti, u me spis kdyz bylo teplo. Na zacatku obcas neslo nastartovat a po nekolika pokusech vse bez problemu. Obcas chciplo auto za jizdy, ale nekdy se chytlo jeste nez jsem stacil zastavit. Udelalo to treba 3x za tyden a potom mesic v poho. Co chces v servisu delat? Kdyz auto chciplo, rozsvitila se ledka imobilizeru ve dverich. To trvalo asi dva roky. Pak zacalo pritvrzovat a po otoceni klicku vsechno fungovalo, jen se nerozsvitila kontrolka imo a nenabehlo palivovy cerpadlo. Taky jsem podezrival imo. I kdyz chciplo za jizdy, kontrolka se nerozsvitila jako driv. Nakonec me to chciplo kdyz jsem couval do garaze a uz jsem nenastartoval. V servisu hledali pul dne a nakonec nasli studenak v rele RJ motoru. Od te doby se neprojevilo.

_________________
Galaxy II 2001 2,3l


30 zář 14, 6:07:30
Uživatel

Registrován: 27 zář 14, 10:13:18
Příspěvky: 4
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
the.max: Je to tak, ani startér netočí, nic necvaká, jenom moje zuby :-(


30 zář 14, 9:52:50
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Relátka jsou nad pojistkama, ale jestli Frod má i něaké relé v ŘJ motoru? ŘJ motoru je za baterkou.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


05 říj 14, 11:11:58 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 27 zář 14, 10:13:18
Příspěvky: 4
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Dnes jsem učinil další poznatek. Když se po otočení klíčkem v zapalování kromě rozviceni kontrolek ozve slabe zavrceni někde uprostřed před palubovku, nastartuji. Když ne, zapalování nic nedělá.
Je tato informace k něčemu? Díky moc.


05 říj 14, 17:05:08
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
v kabině nebo v motoru? Jesatli v motoru, tak to může dělat škrtící klapka, která se otevře a zavře.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


05 říj 14, 19:21:09 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 27 zář 14, 10:13:18
Příspěvky: 4
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Tak podle informace ze servisu je to vadný imobilizér :-(


17 říj 14, 11:52:54
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 20:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
tovární imobilizér by šel určitě deaktivovat... pokud bys ho ale nechal deaktivovat, tak urcite doporucuju neco dodelat (vypinac, alarm s imobilizaci, ...) :-)

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodano

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - na prodej https://auto.bazos.cz/inzerat/84067055/Seat-Alhambra-20TDi-103kW-2009.php

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


17 říj 14, 15:56:10 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 pro 07, 18:10:59
Příspěvky: 1875
Bydliště: Krupka u Teplic
Auto: Ford Galaxy I 2.3 107 kW r.v.1999
Ahoj kluci... mám podobný problém... dám klíč do spínací skříňky otočím do do druhé polohy, kontrolky svítí...nazhavi a pokud nezačnu okamžitě startovat nic se neděje. Musím startovat tak do 5 vteřin co dám klíč do 2 polohy jinak to prostě nic nedělá. Rychlý start je v pohodě :-D 1.9 85 kW auy

_________________
Ford Galaxy 2.3i,107 kw,1999
Opravy výfuků-přezouvání kol-všemožné opravy aut


07 bře 18, 19:53:49 ICQ
 [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: