E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/

Výpadky zapalování za vlhka

Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy II r.v. 04/2000 - 05/2006
Odpovědět
Vasek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: 27 zář 2014, 11:13
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW

Výpadky zapalování za vlhka

Příspěvek od Vasek » 29 zář 2014, 11:58

U mého Galaxy 2 se občas stává, že při zahřátém motoru a vlhku (déšť, mlha) vypnu motor a když chci znovu nastartovat, nejde to. Všechny kontrolky svítí, rádio hraje, ale při otočení klíčkem do polohy startování se nestane vůbec nic.
Zatím vždy stačilo několikrát startování zopakovat a najednou to zase šlo. Měl jsem to i v servise ale na nic nepřišli. Za suchého počasí se závada nevyskytuje. :shock:
A včera se mi dokonce motor vypnul za jízdy. Někdy jenom na sekundu - to motor škubne, jindy déle. V tu chvíli jde pouze s velkým úsilím točit volantem a brzdit. Musel zastavit a zkoušet startování, dokud zase motor nenastartoval.
Nemáte nějaký tip, co by mohlo být špatně? Někde je vlhkost, nebo špatný kontakt?
Děkuji.

hedva...
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 69
Registrován: 02 úno 2014, 11:05
Auto: Ford Galaxy II 2.8i V6 150 kW

Re: Výpadky zapalování za vlhka

Příspěvek od hedva... » 29 zář 2014, 14:18

Ahoj,

bez diagnostiky se ti to bude špatně hledat, ale napadá mě možný problém s imobilizérem. Hoď ta VAG a hned budeš vědět, respektive se ti ukáže alspoň okruh kde by to mohlo být....i když nevím, to vypadnutí motoru za jízdy, to je hnus, když jsem měl Mercedes Benz S500 Long V8 tak se mě to párkrát stalo taky a je to hnus....ale tam byl problém s automatem...hedva

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadky zapalování za vlhka

Příspěvek od the.max » 29 zář 2014, 20:54

jestli je to jen za vlhka, ak to imobilizerem nebude. Tohle bude fakt spis nekde neco navlhleho. Mozna dokonce i ten imobilizer :-D Tohle se bude asi hledat blbe. Ono po otoceni klicku ani netoci starter? Neni slyset ze by alespon cvaklo nejake rele?

Jinak, diagnostika taky nebude sranda, oni ty fordi motory s vagem nemluvi. Na motor musi byt diagnostika na fordy, napada me fordiag.cz na sttrankach nic, ale je tam odkaz na forum kde je popis co to umi.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

fordak
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 215
Registrován: 09 lis 2009, 15:13
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Bydliště: Asch

Re: Výpadky zapalování za vlhka

Příspěvek od fordak » 29 zář 2014, 22:09

Videl bych to na imobilizer,pri vypadku by u benzinu mel prerusi napajeni civky/bez zaruky/.
Jinak zkus druhy klicek muze zlobit,ukostreni motoru,vypaleny starter,nebo problem ve spinaci skrince,spatne kontakty.
Je toho vic,ale urcite to bude v elektrice :?

midar
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 42
Registrován: 24 bře 2008, 08:59
Auto: Ford Galaxy II 2,3i r.v.2001
Bydliště: u Brna

Re: Výpadky zapalování za vlhka

Příspěvek od midar » 30 zář 2014, 07:07

Neco podobnyho jsem mel taky, krome zavislosti na vlhkosti, u me spis kdyz bylo teplo. Na zacatku obcas neslo nastartovat a po nekolika pokusech vse bez problemu. Obcas chciplo auto za jizdy, ale nekdy se chytlo jeste nez jsem stacil zastavit. Udelalo to treba 3x za tyden a potom mesic v poho. Co chces v servisu delat? Kdyz auto chciplo, rozsvitila se ledka imobilizeru ve dverich. To trvalo asi dva roky. Pak zacalo pritvrzovat a po otoceni klicku vsechno fungovalo, jen se nerozsvitila kontrolka imo a nenabehlo palivovy cerpadlo. Taky jsem podezrival imo. I kdyz chciplo za jizdy, kontrolka se nerozsvitila jako driv. Nakonec me to chciplo kdyz jsem couval do garaze a uz jsem nenastartoval. V servisu hledali pul dne a nakonec nasli studenak v rele RJ motoru. Od te doby se neprojevilo.
Galaxy II 2001 2,3l

Vasek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: 27 zář 2014, 11:13
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW

Re: Výpadky zapalování za vlhka

Příspěvek od Vasek » 30 zář 2014, 10:52

the.max: Je to tak, ani startér netočí, nic necvaká, jenom moje zuby :-(

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadky zapalování za vlhka

Příspěvek od the.max » 05 říj 2014, 12:11

Relátka jsou nad pojistkama, ale jestli Frod má i něaké relé v ŘJ motoru? ŘJ motoru je za baterkou.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Vasek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: 27 zář 2014, 11:13
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW

Re: Výpadky zapalování za vlhka

Příspěvek od Vasek » 05 říj 2014, 18:05

Dnes jsem učinil další poznatek. Když se po otočení klíčkem v zapalování kromě rozviceni kontrolek ozve slabe zavrceni někde uprostřed před palubovku, nastartuji. Když ne, zapalování nic nedělá.
Je tato informace k něčemu? Díky moc.

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadky zapalování za vlhka

Příspěvek od the.max » 05 říj 2014, 20:21

v kabině nebo v motoru? Jesatli v motoru, tak to může dělat škrtící klapka, která se otevře a zavře.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Vasek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: 27 zář 2014, 11:13
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW

Re: Výpadky zapalování za vlhka

Příspěvek od Vasek » 17 říj 2014, 12:52

Tak podle informace ze servisu je to vadný imobilizér :-(

Uživatelský avatar
jenda.master
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 555
Registrován: 21 led 2010, 20:00
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadky zapalování za vlhka

Příspěvek od jenda.master » 17 říj 2014, 16:56

tovární imobilizér by šel určitě deaktivovat... pokud bys ho ale nechal deaktivovat, tak urcite doporucuju neco dodelat (vypinac, alarm s imobilizaci, ...) :-)
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodáno

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - prodáno

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW

Uživatelský avatar
galaxy 2.3i
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1875
Registrován: 17 pro 2007, 18:10
Auto: Ford Galaxy I 2.3 107 kW r.v.1999
Bydliště: Krupka u Teplic
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadky zapalování za vlhka

Příspěvek od galaxy 2.3i » 07 bře 2018, 19:53

Ahoj kluci... mám podobný problém... dám klíč do spínací skříňky otočím do do druhé polohy, kontrolky svítí...nazhavi a pokud nezačnu okamžitě startovat nic se neděje. Musím startovat tak do 5 vteřin co dám klíč do 2 polohy jinak to prostě nic nedělá. Rychlý start je v pohodě :-D 1.9 85 kW auy
Ford Galaxy 2.3i,107 kw,1999
Opravy výfuků-přezouvání kol-všemožné opravy aut

wildafrica
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 97
Registrován: 06 úno 2015, 19:07
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW

Re: Výpadky zapalování za vlhka

Příspěvek od wildafrica » 16 črc 2018, 15:44

Mam uplne stejny problem, ktery se porad zhorsuje. Mne to ale dela v mrazu a za vlhka. Ted poprve to udelalo, kdyz byla pred par tydny rano mlha a zima. Doted nikdo neprisel na to, co to je. Ve Fordu rekli, ze autu nic neni. A ono to fakt dela jen nekdy.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti