E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/

Padání nafty

Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy I r.v. 03/1995 - 04/2000
Pitris27
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: 29 lis 2010, 19:40
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW

Padání nafty

Příspěvek od Pitris27 » 01 led 2015, 11:40

ahoj mam 1.9 TDI 81kw
problem je ten, že rano auto dlouho točí nežli chytne. pak už chytá bezproblemu , ale pokud bude chvíli stát CCA 10 hod tak to bude zase to samé. nevíte co by mohlo byt za problem? kde hledat chybu?

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: zapadání nafty

Příspěvek od the.max » 01 led 2015, 13:15

žhavící svíčky?
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Pitris27
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: 29 lis 2010, 19:40
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW

Re: zapadání nafty

Příspěvek od Pitris27 » 01 led 2015, 13:19

ty jsme zkoušely a žhaví všechny čtyři

Uživatelský avatar
ls1
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 36
Registrován: 06 úno 2008, 12:41
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW

Re: Padání nafty

Příspěvek od ls1 » 02 led 2015, 09:22

Máš dobře nasazeny hadičky a zpětný ventil na naftovém filtru?

Pitris27
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: 29 lis 2010, 19:40
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW

Re: Padání nafty

Příspěvek od Pitris27 » 02 led 2015, 11:55

ano všechny hadičky jsou nasazeny a dány sponky. napadá mě už jen okroužek pod zpětnym ventilem

Uživatelský avatar
ls1
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 36
Registrován: 06 úno 2008, 12:41
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW

Re: Padání nafty

Příspěvek od ls1 » 03 led 2015, 19:32

Ten jsem právě myslel.

Pitris27
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: 29 lis 2010, 19:40
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW

Re: Padání nafty

Příspěvek od Pitris27 » 05 led 2015, 17:15

zavada vyřešena. okroužek na palivovém filtru. ted to chytá parádně. díky

Grasel
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 30 říj 2014, 17:33
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW

Re: Padání nafty

Příspěvek od Grasel » 12 pro 2016, 19:12

Jak píšeš o tom O-kroužku, jak složitý je ho vyměnit?

Uživatelský avatar
Lada
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 13158
Registrován: 03 lis 2007, 16:47
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Bydliště: Pardubicko
Dal "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Padání nafty

Příspěvek od Lada » 12 pro 2016, 19:29

Výměna "o" kroužku je otázkou minutky. Vycvakneš pojistku,vytáhneš téčko,vyměníš "o" kroužek,nacvakneš téčko,zajistíš téčko a hotovo.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Grasel
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 30 říj 2014, 17:33
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW

Re: Padání nafty

Příspěvek od Grasel » 12 pro 2016, 19:42

Aha, takže chápu-li to správně, je ten O-kroužek pod tím T kusem který přerušuje hadici a je zajištěný takovou ,,závlačkou", je tak? Je ten kroužek standartního rozměru, nebo se musí objednávat přímo jako určitý náhr. díl?

Uživatelský avatar
Lada
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 13158
Registrován: 03 lis 2007, 16:47
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Bydliště: Pardubicko
Dal "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Padání nafty

Příspěvek od Lada » 12 pro 2016, 19:46

Jo je to jak píšeš. "O" kroužek je součástí nového palivového filtru.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Grasel
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 30 říj 2014, 17:33
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW

Re: Padání nafty

Příspěvek od Grasel » 12 pro 2016, 19:48

No tak vyměním i filtr, stojí to pár korun, tenhle už tam je druhý rok, tak už to je stejně asi nutné. Děkuju za radu :smt023

Grasel
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 30 říj 2014, 17:33
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW

Re: Padání nafty

Příspěvek od Grasel » 15 pro 2016, 19:31

Tak jsem dnes dal nový filtr, u nás v autodílech měli jen zn. KAMOKA :?: a vzal jsem k němu i ten ventil. První problém byl, že filtr je oproti tomu stávajícímu stranově obrácený (má ventil na opačné straně) to by až tak nevadilo, hadice jsou dlouhý dost. Druhý problém byl, že nový ventil má být oproti stávajícímu zajištěný tou závlačkou dokola, kdežto u stávajícího jde jedno ramínko přes něj - tak jsem do vršku toho ventilku vrtl 2,5 mm dírku a vše sedí jak má :cool:
Další rozdíl je u toho ventilku ten, že ten stávající měl jeden o-kroužek, kdežto ten kamoka má 2, tak snad to bude lépe těsnit.
A protože jsem to měl v cca 16:00 nastartované, půjdu to zkusit jak se zadařilo.

Ještě mě napadlo - je normální že v té průhledné části hadice co je napojena na čerpadlo jsou vidět vzduchové bubliny? S předchozím filtrem a ventilem měly velikost cca jako bublina ve vodováze, nyní tam byli jen takové malé, jako třeba v sodovce, skoro až nebyly vidět.

Uživatelský avatar
Lada
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 13158
Registrován: 03 lis 2007, 16:47
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Bydliště: Pardubicko
Dal "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Padání nafty

Příspěvek od Lada » 15 pro 2016, 19:38

Filtrů je víc druhu,takže jsi koupil jiný než bys měl. :cool: Pokud to bude šlapat tak bublinky neřešit.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Grasel
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 30 říj 2014, 17:33
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW

Re: Padání nafty

Příspěvek od Grasel » 15 pro 2016, 19:42

Já vím, já blbec řekl jen že to je koncern 1.9 TDi 66Kw :cool: Ale nevadí, dostal jsem ho s trochou improvizace tam :-D
A teď to nejdůležitější - fordík chytl na otočení :smt041
Takže výměna filtru s ventilem to vyřešila :smt023

Jak je to prosím tě s těma bublinkama, je to ,,normální" nebo tam mám ještě nějakou past?

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů