Logo
Poslední návštěva: 22 čer 18, 19:43:20
Právě je 22 čer 18, 19:43:20

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Padání nafty 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 29 lis 10, 19:40:46
Příspěvky: 14
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
ahoj mam 1.9 TDI 81kw
problem je ten, že rano auto dlouho točí nežli chytne. pak už chytá bezproblemu , ale pokud bude chvíli stát CCA 10 hod tak to bude zase to samé. nevíte co by mohlo byt za problem? kde hledat chybu?


01 led 15, 11:40:07
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
žhavící svíčky?

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


01 led 15, 13:15:24 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 29 lis 10, 19:40:46
Příspěvky: 14
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
ty jsme zkoušely a žhaví všechny čtyři


01 led 15, 13:19:23
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 úno 08, 12:41:17
Příspěvky: 36
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW
Máš dobře nasazeny hadičky a zpětný ventil na naftovém filtru?


02 led 15, 9:22:27
Uživatel

Registrován: 29 lis 10, 19:40:46
Příspěvky: 14
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
ano všechny hadičky jsou nasazeny a dány sponky. napadá mě už jen okroužek pod zpětnym ventilem


02 led 15, 11:55:56
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 úno 08, 12:41:17
Příspěvky: 36
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW
Ten jsem právě myslel.


03 led 15, 19:32:27
Uživatel

Registrován: 29 lis 10, 19:40:46
Příspěvky: 14
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
zavada vyřešena. okroužek na palivovém filtru. ted to chytá parádně. díky


05 led 15, 17:15:53
Uživatel

Registrován: 30 říj 14, 17:33:35
Příspěvky: 22
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Jak píšeš o tom O-kroužku, jak složitý je ho vyměnit?


12 pro 16, 19:12:14
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Výměna "o" kroužku je otázkou minutky. Vycvakneš pojistku,vytáhneš téčko,vyměníš "o" kroužek,nacvakneš téčko,zajistíš téčko a hotovo.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


12 pro 16, 19:29:53 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 30 říj 14, 17:33:35
Příspěvky: 22
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Aha, takže chápu-li to správně, je ten O-kroužek pod tím T kusem který přerušuje hadici a je zajištěný takovou ,,závlačkou", je tak? Je ten kroužek standartního rozměru, nebo se musí objednávat přímo jako určitý náhr. díl?


12 pro 16, 19:42:53
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Jo je to jak píšeš. "O" kroužek je součástí nového palivového filtru.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


12 pro 16, 19:46:28 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 30 říj 14, 17:33:35
Příspěvky: 22
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
No tak vyměním i filtr, stojí to pár korun, tenhle už tam je druhý rok, tak už to je stejně asi nutné. Děkuju za radu :smt023


12 pro 16, 19:48:39
Uživatel

Registrován: 30 říj 14, 17:33:35
Příspěvky: 22
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Tak jsem dnes dal nový filtr, u nás v autodílech měli jen zn. KAMOKA :?: a vzal jsem k němu i ten ventil. První problém byl, že filtr je oproti tomu stávajícímu stranově obrácený (má ventil na opačné straně) to by až tak nevadilo, hadice jsou dlouhý dost. Druhý problém byl, že nový ventil má být oproti stávajícímu zajištěný tou závlačkou dokola, kdežto u stávajícího jde jedno ramínko přes něj - tak jsem do vršku toho ventilku vrtl 2,5 mm dírku a vše sedí jak má :cool:
Další rozdíl je u toho ventilku ten, že ten stávající měl jeden o-kroužek, kdežto ten kamoka má 2, tak snad to bude lépe těsnit.
A protože jsem to měl v cca 16:00 nastartované, půjdu to zkusit jak se zadařilo.

Ještě mě napadlo - je normální že v té průhledné části hadice co je napojena na čerpadlo jsou vidět vzduchové bubliny? S předchozím filtrem a ventilem měly velikost cca jako bublina ve vodováze, nyní tam byli jen takové malé, jako třeba v sodovce, skoro až nebyly vidět.


15 pro 16, 19:31:23
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Filtrů je víc druhu,takže jsi koupil jiný než bys měl. :cool: Pokud to bude šlapat tak bublinky neřešit.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


15 pro 16, 19:38:14 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 30 říj 14, 17:33:35
Příspěvky: 22
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Já vím, já blbec řekl jen že to je koncern 1.9 TDi 66Kw :cool: Ale nevadí, dostal jsem ho s trochou improvizace tam :-D
A teď to nejdůležitější - fordík chytl na otočení :smt041
Takže výměna filtru s ventilem to vyřešila :smt023

Jak je to prosím tě s těma bublinkama, je to ,,normální" nebo tam mám ještě nějakou past?


15 pro 16, 19:42:46
 [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: