Logo
Právě je 26 zář 18, 3:14:15

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Servo 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 22:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
Urcite to byla kapalina do serva? Obvykle bývá zelená nebo červená.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


13 čer 16, 19:31:58
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 08, 21:07:40
Příspěvky: 77
Bydliště: Dašice
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1999
Odpovědět s citací
Jojo byla,vytekla primo ze serva z hadice


13 čer 16, 22:04:29
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 08, 21:07:40
Příspěvky: 77
Bydliště: Dašice
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1999
Odpovědět s citací
Ta vyreseno,odeslo servo


07 črc 16, 21:52:44
Profil
Uživatel

Registrován: 18 črc 17, 10:04:00
Příspěvky: 4
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Ahoj všem chytrým hlavám, koupil jsem galaxy I tdi 81 kw. Myslím, že docela dobře za ty peníze, ale mám problém, který mi kazí pocit z nákupu. Na volnoběh jde řízení ok na obě strany stejně. Ovšem za jízdy jde vlevo řekl bych normálně, ale mění se síla, když v zatáčce koriguji, a když točím vpravo, tak mám pocit, že mám odpor. Postě na každou stranu to jde jinou silou. Jinak se řízení chová celkem v normě. Ale je mi jasné, že není normální, aby na každou stranu šlo servo jinou intenzitou. Co mám udělat, abych se dopátral problému? Kapaliny je dost, řemen dotažený, alternátor se normálně dotáčí, čímž si myslím, že mohu vyloučit volnoběžku.


01 srp 17, 22:14:27
Profil
Uživatel

Registrován: 25 říj 14, 17:42:10
Příspěvky: 52
Bydliště: Slovácko
Auto: VW Sharan 1.9 TDI PD 85kW
Odpovědět s citací
Zdar. Jedničkové serva jsou slabé a často buď tečou ven nebo propouští tlak uvnitř válce. Plochý řemen altíku nepohání servo ,to by mělo být hnané i s vodní pumpou klasickým klínovým a napíná se posunem servočerpadla a bylo by slyšet pískání řemenu. Pokud je olej v nádobce po dojezdu napěněný ,nejspíš umírá servo(hřeben řízení).


19 srp 17, 14:41:25
Profil
Uživatel

Registrován: 18 črc 17, 10:04:00
Příspěvky: 4
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Mrknu na to po dojezdu, díky. Zatím žádná změna v chování.

Edit: Tak to nepění, počkám asi, až se to pohne dál, tedy zhorší. Pak to vyřeším. Zatím se to projevuje stále stejně.


21 srp 17, 17:15:22
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron