Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy III r.v. 05/2006 - 04/2015
Ford S-Max r.v. 05/2006 - 02/2015
-
zab7
- Uživatel
- Příspěvky: 12
- Registrován: 17 říj 2014, 15:36
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Příspěvek
od zab7 » 03 kvě 2015, 21:31
Ahoj, zakládám toto úzké téma. Prosím nepište o různý provrtáních, výměnách... Otázka zní, jaké máte zkušenosti s vyčištěním (renovací) DPF filtru - filtru pevných částic. Jestli to pomohlo, případně jaká byla cena? Díky
-
the.max
- Uživatel
- Příspěvky: 1406
- Registrován: 25 lis 2012, 21:13
- Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
- Bydliště: Bílina, North Bohemia
- Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od the.max » 04 kvě 2015, 11:19
Sice O.T. ale nedá mi to. Konečně někdo rozumnej, kdo se nesnaží s DPF vy***at, ale staví se k tomu čelem a bere ohledy na okolí a zdraví ostatních, protože nebudou muset dejchat mikročástice sazí, které působí v plicích rakovinotvorně!
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: LPG
-
Miky26
- Uživatel
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 zář 2011, 22:03
- Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Příspěvek
od Miky26 » 05 črc 2016, 13:14
Údajně se dají filtry od motorů PSA jednoduše vyndat, rozpůlit a vyčistit vapkou po směru toku plynů.
Zkušenost s tím nemám zatím jsem nepotřeboval.
-
MVano
- Uživatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 24 kvě 2015, 11:00
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Příspěvek
od MVano » 06 črc 2016, 13:23
Když probíhá čištění v autě (automaticky), nemělo by to stačit a filtr fungovat dál bez problémů?
-
Adjunkt
- Uživatel
- Příspěvky: 38
- Registrován: 17 črc 2012, 20:47
- Auto: Galaxy III 2.0 TDCi 96 kW 2006
Příspěvek
od Adjunkt » 02 srp 2016, 08:26
Občas ta automatická regenerace nestačí, přestože jsem poslední měsíce jezdil poměrně dlouhé trasy, tak se asi regenerace spustila při nějaké krátké trase, kdy se nedokončila. Skončilo to nakonec při jedné jízdě v nouzáku a muselo to do servisu na nucenou regeneraci. Naštěstí se to prozatím vyřešilo a auto jezdí. Ale dobu výměny pomalu očekávám... (mám najeto asi 207 tis. km)
-
Miky26
- Uživatel
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 zář 2011, 22:03
- Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Příspěvek
od Miky26 » 08 zář 2016, 09:12
již jsem absolvoval "engine Malfunction" a nouzový režim díky DPF. Příčinou byla prasklina na hadici sání. Auto již nebylo schopno provést regeneraci samo a ani po napojení na diagnostiku. První řešení odeslat filtr
http://www.dpfrenovace.cz/index.php?opt ... d=16#cenik .bohužel mi bylo řečeno, že není schopen regenerace a je KO.
Takže druhé řešení koupě nového DPF originál ford jsem sehnal na netu cca. 17000,- plus práce. Auto ted jede stejně dobře a spotřeba klesla oproti dlouhodobému průměru cca. o 1/2 litru ve všech jizndích režimech. Takže všem kdo koumají jak ušetřit nešetřete a kupte si novej DPF ušetříte na naftě.
Info ze servisu FORD - Životnost DPF je údajně 120000km a doporučí jej jednou ročně přivézt na řízenou regeneraci přes diagnostiku. O té životnosti bych polemizoval můj vydržel 2200000km a zanesl se jen díky prasklině na hadici sání. Na té regeneraci jednou ročně budu souhlasit je to pár korun a ušetří to hodně starostí i paliva navíc.
-
Hugo
- Uživatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 03 srp 2013, 22:14
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW Ghia
- Bydliště: Rovensko pod Troskami
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
Příspěvek
od Hugo » 08 zář 2016, 21:59
2200000km ??? Páni kterej ford motor má přes dva miliony najeto
Hezky ses upsal,sranda musí byt
-
Miky26
- Uživatel
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 zář 2011, 22:03
- Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Příspěvek
od Miky26 » 08 zář 2016, 23:01
omlouvám se opravdu mám jen 220.000 km děkuji za upozornění.
-
Hugo
- Uživatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 03 srp 2013, 22:14
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW Ghia
- Bydliště: Rovensko pod Troskami
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
Příspěvek
od Hugo » 12 zář 2016, 06:40
Miky ale na druhou stranu, nebyla by to paráda ?
-
Ladap
- Uživatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 15 zář 2009, 22:06
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
- Bydliště: Sázava u Benešova u Prahy
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Ladap » 20 čer 2018, 19:46
Má tu někdo praxi na výměnu těch hadiček na regeneraci dpf
-
Táta
- Uživatel
- Příspěvky: 86
- Registrován: 08 dub 2008, 21:52
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
- Bydliště: ŠUMAVA
Příspěvek
od Táta » 20 čer 2018, 21:46
Na to nepotřebuješ praxi.Vlez pod auto,vem si kleště s dlouhými čelistmi a uvidíš co dělat.Hadice tě povedou.
Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006
-
Ladap
- Uživatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 15 zář 2009, 22:06
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
- Bydliště: Sázava u Benešova u Prahy
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Ladap » 20 čer 2018, 22:05
ale mě přijdou nějaké krátké a to jsou originál
-
Táta
- Uživatel
- Příspěvky: 86
- Registrován: 08 dub 2008, 21:52
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
- Bydliště: ŠUMAVA
Příspěvek
od Táta » 20 čer 2018, 22:28
Pokud nevyndáš staré, tak je nevyměníš.Stejně to musíš udělat.
Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů