Logo
Právě je 22 říj 19, 6:08:27

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Engine malfunction 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 27 lis 18, 10:53:58
Příspěvky: 15
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Odpovědět s citací
Takže jsem o kus a pár tisíc dále. Po napojení na Ford diagnostiku se ukázalo, že Turbo vůbec nekomunikuje. Takže, rozebrání, ejha, olej v sání... takže tento kousek ventilátoru to má za sebou nejen elektricky.
Takže se tam vyměnilo turbo. Je repas od Starline cca 12k (kvůli záruce - mám dobrý kontakt v Kellyně tak by neměl být problém vyreklamovat, kdyby se sestava nepovedla).
Malfunction pořád přetrvává, ale až na vyšších otáčkách, nyní 5000 a výše. Teď ještě jdem na klystýr DPFka a doufáme, že to byla tato dvojkombinace...


14 pro 18, 1:37:36
Profil
Uživatel

Registrován: 27 lis 18, 10:53:58
Příspěvky: 15
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Odpovědět s citací
Tak už jsem vážně zoufalej a čichám že to bude nějaká brutální blbost typu kabel...

vyměněno: Turbo, Katalizátor, DPF, trubka výfuku, EGR ventil...
140 km/h po dálnici... kopeček...engine malfunction. Pak pokles na nižší otáčky, 2 sekundy a zase mohu zrychlovat...

Nápady na co se podívat dále? Vítězný tip dostává bludišťáka.

*Zajímavé je, že na dálnici mám vyšší spotřebu než ve městě. (cca 8,5-9l při 130-140 km/h na tempomatu)


02 led 19, 17:54:02
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 13042
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Starline neni moc dobrá volba. Problém může být klidně v repasovaném turbu a jeho seřízení. Chce to vysledovat diagnostikou za jízdy. Turbo bud tlačí hodně a nestačí se zregulovat na požadavek, nebo tlačí málo. Ještě může klidně zlobit i čidlo tlaku.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


02 led 19, 18:46:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 08 dub 08, 21:52:42
Příspěvky: 84
Bydliště: ŠUMAVA
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Když už jsi do toho nacpal tolik,podíval bych se ještě na čidlo diference tlaku DPF a zkontroloval bych obě hadice k DPF.

_________________
Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006


02 led 19, 22:16:15
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 21:11:01
Příspěvky: 4574
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Tak přihodím taky něco na Engine malfunction :cool:
V hodně případech je vadná ta el. regulace na turbu. Je to elektronika a to velké horko jí nedělá dobře. Někdy stačí tuto regulaci vymontovat, rozebrat a proletovat znovu spoje. Nejlépe použít mikropájku a cín s větším obsahem olova. Výrobce používá ekologický cín bez olova. Cín má nižší teplotu tání a bez přítomnosti olova po nějakém čase vznikají studené spoje.

A mi osobně hláška Engine malfunction vyskočila při přerušeném vodiči k snímači kola ABS, ale protože mám automat, tak mi skočila ještě hláška Transmission Malfunction.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


03 led 19, 19:31:15
Profil
Uživatel

Registrován: 27 lis 18, 10:53:58
Příspěvky: 15
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Odpovědět s citací
Díky za tipy...

Teď jsem objednaný k mechanikovi s ford diagnostikou, že to provětrá... uvidíme jestli na něco příjde.

Ta elektronická regulace turba je s repasem nová ne? (je jeho součástí pokud se nepletu ne?)
V zásadě stejný problém dělalo staré i repas turbo.


04 led 19, 15:09:42
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 21:11:01
Příspěvky: 4574
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Myslím si, že tu regulaci nerepasují. Známí nechal repasovat turbo, ale problém přetrvával. Nakonec to byla ta regulace.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


05 led 19, 10:20:30
Profil
Uživatel

Registrován: 27 lis 18, 10:53:58
Příspěvky: 15
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Odpovědět s citací
Nevím jestli repasují i regulaci, ale fyzicky jsem dostal jiné turbo a staré se vrací. (je tam pak nějaké peníz zpět).


11 led 19, 11:57:56
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 črc 17, 14:51:45
Příspěvky: 85
Bydliště: ValMez
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
To Marko: napíšeš jak Tvoje anabáze dopadla? Třeba by to někomu pomohlo....


24 bře 19, 22:43:28
Profil
Uživatel

Registrován: 27 lis 18, 10:53:58
Příspěvky: 15
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Odpovědět s citací
Zatím nedopadla :(

Co je nové zjištění (měl jsem možnost si půjčit Dephinu a jezdit si):

Scénář 1:
Vyresetované chyby.
Nastartuji a hned - Vysoké napětí na ovládání turba
Pak v otáčkách Engine Malfuncion.

Scénář 2:
Vyresetované chyby
Nastartuji a hned - Vysoké napětí na ovládání turba
Vyresetované chyby při bežícím moteru
Pak v otáčkách Engine Malfuncion nenastal.


V pátek jdu elektrikáři, jestli néco není tady.

Jinak jsem již zoufalý...


05 čer 19, 15:50:48
Profil
Uživatel

Registrován: 26 bře 12, 23:00:24
Příspěvky: 41
Bydliště: Čáslav
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW 2009
Odpovědět s citací
Máte někdo zkušenosti s demontováním té elektroniky a přeletováním spojů. Návod k demontáži nebo nějaké fotky? Taky mám problém s engine malfunction a bojím se, že výměna turba nepomůže.


13 čer 19, 14:34:23
Profil
Uživatel

Registrován: 27 lis 18, 10:53:58
Příspěvky: 15
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Odpovědět s citací
Toto vypadá zajímavě... ještě teď jdu zpět do Fordu pro diagnostiku softwaru. Pak asi toto...
https://www.youtube.com/watch?v=0n_JyADjoHE&t=392s


24 čer 19, 15:29:52
Profil
Uživatel

Registrován: 07 led 09, 23:52:14
Příspěvky: 3
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 120 kW
Odpovědět s citací
Chyba motoru Engine... S-max 10/2010 120kw, najeto 200tis.km. Dosud jezdil excelentně. Prvně skočila hláška engine... auto padlo do nouzáku. Nezn. diagn. zjistila chybnou přední lambda-sondu, po výměně stále chyba která nešla vymazat, hláška engine a auto opět v nouzáku. Ve Fordu diagnostika - EGR ventil, Waporizér, filtr DPF. Kamarád- výborný opravář - motorář, vyměnil EGR-repas, waporizér-nový, Dpf vypálil 2x (dělá to i přímo pro Ford), ve Fordu to všechno spárovali, auto jelo skvěle asi 200km a pak zas hláška Engine...auto teda naštěstí nepadá do nouze, ale přece jenom nejede tak ostře, navíc výfuk černý od sazí a hlasitěji brblá, motor je hlučnější, takže zpět do Forda, zde se jim nepodařilo vyvolat regeneraci Dpf, podle nich test členů je OK, čidla jsou funkční. Navíc je tam chyba - Brzdy ABS, ptali se jestli jsem neodpojoval baterií. Takže nevím, jestli je na vině váha vzduchu, nějaká děravá hadička, čidlo polohy klikové hřídele atd. atd. co jsem vyčetl na fórech. Servis Ford neví, že prý možná nové Dpf, ale vždyť 200km to jelo jak drak, motor tichý, žádné brblání výfuku, takže podle mě ani žádná netěsnost Poradí někdo???


20 črc 19, 12:54:25
Profil
Uživatel

Registrován: 08 dub 08, 21:52:42
Příspěvky: 84
Bydliště: ŠUMAVA
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Je funkční i katalyzátor?

_________________
Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006


24 črc 19, 10:23:58
Profil
Uživatel

Registrován: 07 led 09, 23:52:14
Příspěvky: 3
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 120 kW
Odpovědět s citací
Nakonec jsem byl nucen jet Chorvatsko 850km i s tou hláškou Engine.... a žlutou signalizací motoru. Zpět jsem jel už jen s tou hláškou. Auto jelo dobře, ale před závadou jezdilo daleko ostřeji, držel jsem převážnê 2500/3000 otáček, spotřeba vcelku vysoká 6,2l. Výfuk je uvnitř stále od sazí, auto po výměně Egru, Vaporizéru, přední Lambda sondy a vypálení Dpf. Kdyby měl někdo nápad, co ještě zkusit, dejte vědět prosím


24 črc 19, 14:53:36
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: