Autor |
Zpráva |
Táta
Uživatel
Registrován: 08 dub 08, 20:52:42 Příspěvky: 84 Bydliště: ŠUMAVA
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
|
Jen jsem dal možnost ostatním vyzkoušet něco jného,co u mě funguje.Je na každém jestli mou radu využije.
_________________ Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006
|
23 srp 18, 21:10:49 |
|
 |
MVano
Uživatel
Registrován: 24 kvě 15, 10:00:40 Příspěvky: 150 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
|
Já to poznám podle okamžité spotřeby. A poslední dobou se regenerace opakuje opravdu často. Běžně sedím v nastartovaném autě 5-10 minut na parkovišti, než regenerace proběhne. Ale jak jsem psal, opakuje se nějak často... 
|
08 lis 18, 16:18:14 |
|
 |
Táta
Uživatel
Registrován: 08 dub 08, 20:52:42 Příspěvky: 84 Bydliště: ŠUMAVA
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
|
Je těžké radit,když nevím,z kterého roku máš auto.Já mám v autě samostatný katalyzátor před DPF a pomohlaa mi jeho výměna.Jeho životnost je asi 140000km.Pak již nestíhá zahřát DPF na potřebnou teplotu. Podívej se sem,snad ti to pomůže https://www.fcd.eu/blog/post/1514
_________________ Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006
|
08 lis 18, 21:11:12 |
|
 |
MVano
Uživatel
Registrován: 24 kvě 15, 10:00:40 Příspěvky: 150 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
|
Pokud to bylo na mě, tak auto mám z roku 2011.
|
11 lis 18, 22:04:43 |
|
 |
Táta
Uživatel
Registrován: 08 dub 08, 20:52:42 Příspěvky: 84 Bydliště: ŠUMAVA
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
|
Tak to ti neporadím,protože máš přímý vstřik paliva do katu,který je spojen s DPF. Tohle já nemám takže sorry.Možná zkontrolovat čidlo teploty výfukových plynů.
_________________ Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006
|
12 lis 18, 21:11:29 |
|
 |
Jose1
Uživatel
Registrován: 25 led 19, 16:36:54 Příspěvky: 10
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 147 kW
|
Ahoj...jsem zde nový a začínám se orientovat. Jak na fóru, tak v autě. Otázka zde možná na místě. Nedávno jsem zaparkoval před domem, vypnul motor a rozjel se ventilátor. Auto smrdělo, jak hořící skládka. Je tohle to pověstné vypalování DPF? A je možné v tomhle okamžiku motor znovu nastartovat a nechat vypalování dojet? Nebo tím vypnutím motoru se cyklus nadobro přeruší...? díky
|
27 led 19, 9:15:06 |
|
 |
Lada
Administrátor
Registrován: 03 lis 07, 16:47:59 Příspěvky: 13046 Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
|
Vypnutím motoru jsi přerušil (nedokončil) regeneraci.
_________________ Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012 Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
|
27 led 19, 10:00:00 |
|
 |
doktorpechy
Uživatel
Registrován: 23 zář 10, 19:23:40 Příspěvky: 178 Bydliště: Praha
Auto: Ford Galaxy III 1.8 TDCi 92 kW r.v.2009
|
Tak nevím,jestli jsem tupej nebo na tohle už moc starej,každopádně podle čeho zjistím fyzicky,že mám DPF regeneraci,je to součást katu nebo někde další zařízení? Už jsem z toho na prášky,řeším EGR a Turbo,nemohu najít čísla OEM ani na catcaru ani na 7zap a teď ještě tohle.Vyvede mě někdo z toho?
|
30 črc 19, 19:49:04 |
|
 |
Lada
Administrátor
Registrován: 03 lis 07, 16:47:59 Příspěvky: 13046 Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
|
1.8 TDCi byli bez dpf. Jinak dpf filtr je za katem. 
_________________ Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012 Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
|
30 črc 19, 20:07:10 |
|
 |
doktorpechy
Uživatel
Registrován: 23 zář 10, 19:23:40 Příspěvky: 178 Bydliště: Praha
Auto: Ford Galaxy III 1.8 TDCi 92 kW r.v.2009
|
Sem si to myslel,že to bude rychlé,viděl jsem tě online,děkuju a s těmi čísly je jiné řešení než demontáž?
|
30 črc 19, 20:23:33 |
|
 |
Petrzet
Uživatel
Registrován: 09 úno 19, 8:20:18 Příspěvky: 4
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
|
Chlapi pls kde vyctete hmotnost sazi zaplneni dpf??? Pouzivam pouze v telefonu forscan
|
24 srp 19, 15:56:14 |
|
 |
|