Logo
Právě je 13 srp 20, 12:50:03

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 Engine malfunction 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 27 lis 18, 10:53:58
Příspěvky: 15
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Odpovědět s citací
Nastal čas říct, co autu bylo... zaspamoval jsem toto vlákno dostatečně.
Ve finále to bylo vadné turbo + klapka sání a později nejspíš prasklé DPF.
Tak se spíše soustředím na místa, kde mi skutečné pomohli a které bych doporučil.

1) Praha Turbo Limited
Předtím jsem nechal jinde vyměnit původní staré špatné turbo za "nové špatné turbo z AutoKelly" (repas)... (ještě uvidím jak ho vyreklamuji). Když vyměníte turbo, ale diagnostika pořád řve, že je špatná hodnota napětí regulace turba, jdete tam, kde to dokážou ověřit doopravdy nejen turbo, ale i vše kolem... tz. podtlakové sání, vůle, těsnosti atd.
Pak jsem metodou náhody zkusil štěstí v Praha Turbo Limited > a byla to dobrá zkušenost. Mohu jen doporučit. Když řeknou, "vyserte se na tu sponu z druhovýroby, do tohoto auta jedině originál", ví proč to říkají. Měl jsem 3 druhovýroby a všechny funěli... Nechal jsem vyměnit turbo od nich, včetně práce kolem... akcelerace jak blázen až do 130 km / hod > pak engine malfunction... "Přivezte to zpět... tam bude ještě něco na vzduchu". A ano, klapka sání > vyměněno. Auto nyní jede. Poprvé vidím 185 Km/hod poprvé na tachometru. Jsou sice trochu dražší, ale kluci umí... 23k i s prací.

2) DPF.cz
Své původní originální DPF jsem nechal vyčistit. Problém byl ovšem, že ani ne po 1000 km se znovu ucpalo. Dal jsem tam Walker (pozor! polský zabalený shit z AutoKelly). Rada, když Walker tak z Německa. To jsem taky ucpal. (souviselo se špatným turbem) Potřeboval jsem auto urgnentě kvůli svatbě, tak jsem rozhodl ho nechat vyčistit.
Vygoogloval jsem nejbližší čištění DPF. Bylo to DPF.cz, překvapilo mě když mě od čištění té druhovýroby odrazují... ať se na to vykašlu. Trval jsem na vyčištění a když jsem přijel říkají,.. a nechcete raději originál? Toto máme skladem (na TCDi 2.0 103kW). Naprosto skvělý přístup, ochota.


21 srp 19, 22:29:50
Profil
Uživatel

Registrován: 17 led 10, 10:27:29
Příspěvky: 328
Bydliště: Praha 4 - Libuš
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Také přidám jak pokračuji v řešení:

Zatímco u mě se problém vyskytoval nad 160 + klima a tempomat, jakmile sem půjčil auto švagrové prý to dělalo od 130 jen s klimatizací, ale je fakt, že ona používá natvrdo automat, takže vlastně neví kdy jí spíná a kdy ne :-(.

Pokus první těsně před odjezdem rodiny do Itálie - diagnostika dle servisu nadávala na EGR ventil, tak ho vyměnili. Následně švagrová jela do Itálie a prý to dělal furt a pak už trvale svítila kontrolka TLC - přestala svítit po dvou denním, parkování, ale toto mám jen z doslechu. Zpátky tedy jeli dle předpisů a v pohodě (prý dle předpisů jeli i tam, ale fotka z vesnického radaru a výzva jistého městského úřadu mluví proti).

Takže ihned po návratu opět do servisu - dle sdělení vyměnili "ventil u turba" a pokud to nepomůže tak už jen turbo. Dokonce zatím nemám zakázku uzavřenou, protože říkali ať to otestuji (bohužel sem za dva dny odjižděl na více než měsíční dovolenou, tak se moc netestovalo - ale po návratu 150-160 s klimatizací. Tak uvidím na faktuře, co vlastně měnili a ještě budu testovat


23 zář 19, 16:14:05
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 21 úno 20, 11:11:19
Příspěvky: 1
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Zdravím
Prosím o radu.
Galaxy 2.0 tdci 103kW, r.2012. Po lehké havárii, normálně pojízdné, z místa nehody šlo dojet po ose, airbagy bohužel aktivovány. Po výměně palubky opět bez problému startuje, nicméně hlásí "battery low" . Tak sem odpojil + kabel a baterku přes noc nabil. Mám procesorovou nabíječku, která po dosažení 100% sama ukončí nabíjení. Po připojení kabelu vyběhla hláška "engine malfunction, imobiliser active a steering failure. Teď ani nesepne starter.
Zkoušel jsem oba klíče, odpojení na 30min. Všechny pojistky zkontrolovány. Bez výsledku. Dálka funguje na obou klíčích.
Co se stalo? Diagnostiku jsem nezkusil, zatím hledám někoho kdo by jí disponoval a byl ochoten přijet ke mě.
Děkuju


24 úno 20, 12:17:33
Profil
Uživatel

Registrován: 23 dub 20, 20:30:00
Příspěvky: 2
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Ještě další věc, auto mi padlo do nouzáku - závada motoru, nad 3 tisícemi otáček, klasika. Vyměnil jsem měnič tlaku a zdálo se, že je to ok, teď mi zase jednou do nouzáku padlo. Řešili jste to vyčištěním regulace naklápěcích lopatek? Díky za případně odpovědi.


11 kvě 20, 18:40:40
Profil
Uživatel

Registrován: 16 bře 16, 16:34:53
Příspěvky: 7
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW
Odpovědět s citací
Zdravím, tak mám stejný problém auto nad 3000 padá do nouzaku. Diagnostika píše regulátor tlaku paliva. Měl jste někdo podobný problém? Děla to jen někdy to samé pokud jedu po dálnici 150 na tempomat měsíc jezdí bez problému a pak během jedné cestu musím jet do 3000 jinak padne do nouzaku a druhy den jede bez problému před půl rokem to dělalo pouze při brzdění motorem nad 3000 pomohla výměna lambda sondy a teď tiše to vrátilo ale pouze pokud držím plný plyn když jedu v klidu tak to většinou do nouzaku nepadne.


19 kvě 20, 19:12:37
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: