Sem pište vždy,pokud máte na srdci něco,co se nehodí nikam jinam.
Zkrátka obecný pokec,vtipy,bláboly atd.
-
Radek Bílek
- Uživatel
- Příspěvky: 118
- Registrován: 17 pro 2009, 21:02
- Auto: Ford S-MAX 2.5 T 162 kW Titanium
- Bydliště: Přestavlky 5 , okr. Kolín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek Bílek » 31 bře 2020, 13:03
Samozřejmě máš pravdu . Když jsem pracoval ve Fordu tak se tam tyto přestavby dělali běžně kvůli odpočtu DPH . Skončilo to , ale v dubnu 2009 . Standartně byla vždy 7 míst . Přestaba byla odstranění zadních sedadel , pásů a montáž mříže za cca 30 000kč bez DPH
Akorát tedy nevím , že se to dělalo i mimo ČR ....
Ford S-MAX 2.5T TITANIUM Sea Grey
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13165
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
- Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 31 bře 2020, 13:10
Nevím jak to měli v Rakousku, ale Galaxy co jsem si vybral jako náhradní variantu bylo N1, žádná přepážka tam nebyla. Možná Rakušáci mříž ani nemuseli mít.
Myslel jsem, že již z výroby je Galaxy 5 místné.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
Ecke
- Uživatel
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 kvě 2010, 22:32
- Auto: Ford S-MAX 2.0i 107 kW r.v.2008
Příspěvek
od Ecke » 04 bře 2021, 23:46
Ahoj, jsem spokojeným majitelem GII benzín 2.3 r.v .2001 už 11 let. Auto vyžadovalo po celou dobu jen běžnou údržbu jako olej, brzdy, čepy a výfuk. Co se týká motoru, tak jsem musel měnit akorát zapalovací cívku a kabely. Jinak motor naprosto bez problémů. Odcházejí ale jiný věci jako třeba věci v interiéru, klimatizace, koroze podvozku.
Je čas na upgrade, tak už nějakou dobu koukám po GIII. Bydlím v malém městě se 3-mi dětmi, takže vetšina cest je domov-škola-prace a pak práce-škola-domov-nákup. Každá trasa asi 4 km a občas nějaký ten výlet. Ročně to dá asi 10000 km. Rád bych šel znovu do benzínu, ale nabídka je naprosto žalostná. Proto uvažuju i o dieselu, ale nevím, jestli by ty krátké jízdy zvládal.
Chtěl bych tedy znát názor jakou cestou se vydat? Mám na to 150000,-
Díky
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13165
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
- Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 05 bře 2021, 11:06
Na couračky benzín. Diesel jedině bez dpf což je 1.8 TDCi nebo některé první ročníky 2.0 TDCi jestli se chceš vyhnout problémům.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
Ecke
- Uživatel
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 kvě 2010, 22:32
- Auto: Ford S-MAX 2.0i 107 kW r.v.2008
Příspěvek
od Ecke » 09 bře 2021, 21:20
Díky za odpověď. Je to ale jen o tom DBF? Myslíš, že ostatní věci kolem dieselu by ty couračky zvládaly obdobně jako u benzínu? Sorry, diesela jsem nikdy neměl. Ale často řeší vstřiky, dvouhmoťáky atd. Nevím, jestli tyto problémy nějak výrazně ovlivňuje délka tras, které se s autem jezdí.
-
kuk22
- Uživatel
- Příspěvky: 2
- Registrován: 30 říj 2021, 19:09
- Auto: Ford Galaxy III 2.0i 107 kW
Příspěvek
od kuk22 » 01 lis 2021, 22:21
Zdravím,
přemýšlím o koupi Ford Galaxy III s 2.0 i 16V (7 sedadel). A mám pár dotazů:
- sedadla v 3 řadě jsou vždy posuvná (nebo záleží na stupni výbavy?)
- když má auto vyhřívané přední sklo, při výměně se může dát sklo bez výhřevu?
- má auto rezervu?
- v jakém stupni výbavy jsou v 2. a 3. řadě originální stínítka na okno?
- je možné mít při předních a zadních senzorech i vizuální kontrolu na displeji. Zobrazuje se to na displeji rádia? Nemyslím tím kameru.
Moc díky.
-
kasilek
- Uživatel
- Příspěvky: 239
- Registrován: 01 pro 2012, 21:46
- Auto: Ford Galaxy IV 2018 2.0 155 KW BiTurbo
- Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Příspěvek
od kasilek » 02 lis 2021, 10:28
Tak postupne
3 rada vždy posuvna neposubne byli jen u smaxu
okno si dej jake chces není v tom problém ale nevim proc je to super věc na zimu
rezervu nemá zadne galaxy v tech letech
Jakej stupeň vybavy nevim ale neni to problém dodělat
vizualni kontrola lze jen na budikach convers a to az po uprave do cestiny a dalších funkci navíc . zase není problem dodelat
-
kuk22
- Uživatel
- Příspěvky: 2
- Registrován: 30 říj 2021, 19:09
- Auto: Ford Galaxy III 2.0i 107 kW
Příspěvek
od kuk22 » 04 lis 2021, 12:23
Díky za odpovědi.
Je nějaký zásadní rozdíl mezi elektronickou a ruční parkovací brzdou? Z hlediska poruchy a následné opravy.
Je zásadní rozdíl mezi 2.0 107 kW EURO 4 a EURO 5? Je některý z nich lepší / spolehlivější? Nebo to je v podstatě totéž?
Generace Galaxy III (2006 - 2015) je rozdělená faceliftem v 2010? Jaké jsou mezi nima hlavní rozdíly?
Díky.
-
Dobesch
- Uživatel
- Příspěvky: 329
- Registrován: 17 led 2010, 09:27
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
- Bydliště: Praha 4 - Libuš
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dobesch » 06 lis 2021, 21:00
To je dotazů
Záclonky do oken to bylo v rámci paketu -tuším Private nebo Security (aleto spíš byly zatmavené skla).
Co se týče faceliftu, asi neviditelnejší jsou zadní světla žárovky/diody a střešni lyžiny zapuštěne/vystouplé
+ nejaké ty zmeny na masce. A jak psal kolega, první ročníky některých zemí neměly v dieselu DPF
Co se ruční brzdy týče elektronickou sem měl v ročníku 2007 a to od roku 2009 do roku 2021 žádnej problém/závada.
Jen při výměně zadních kotoučů to chce znát postup pro uvolnění paken
-
golden_cz
- Uživatel
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24 črc 2020, 22:57
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW r.v.2005
Příspěvek
od golden_cz » 25 úno 2022, 06:22
Zdravím, jsem taky před koupí Galaxy. Chtěl jsem benzín 2.0 flexifuel a předělat na LPG. Teď otázka.
1. Jede to auto s tímhle motorem fakt tak špatně , že při plném naložení nemá sílu.
2. V benzínu je převodovka jen 5 rychlostní nebo 6 byla za příplatek ?
Díky za rady
-
galaxy96TDi
- Uživatel
- Příspěvky: 116
- Registrován: 11 zář 2008, 06:10
- Auto: Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996 , minulost
- Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek
od galaxy96TDi » 16 dub 2024, 06:41
Zdravím,
přemýšlím o G III v naftové motorizaci a můj dotaz zní, která z nich je nejlepší , případně jaká jsou úskalí jednotlivých motorizací ? Některé motory tuším byly od PSA , je to tak ? A mám se bát nájezdu třeba přes 300 tkm ? Měl G III ještě to přídavné topení ?
Díky všem a hezký den
Galaxy 1.9TDi,66 kW,1996, červený
-
zaqik
- Administrátor
- Příspěvky: 39
- Registrován: 07 led 2023, 19:56
- Auto: Ford Focus 2018
- Obdržel "To se mi líbí": 3 krát
Příspěvek
od zaqik » 03 kvě 2024, 12:53
pridavne topeni (webasto) u galaxy mk3 porad je
typ motoru (2.0 TDCi) Ti vyjde podle roku vyroby: predFL je EURO4, poFL je EURO5 ... sel bych do EURO5, je tam min problemu s DPFkem, ale muze to byt tim, ze jde o novejsi kousky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů