Edit: 4.2.2017 Původní návod na demontáž přídavného topení (bufík) D5W-Z předělán na Hydronic II D5Z-F z důvodu nenávratné ztráty fotografii. Návody jsou +- skoro stejné.
Děkuji za pochopení.
Povolíme objímky na sání vzduchu a výfuku dále povolíme šroub na držáku výfuku.
Trubka sání a výfuku.jpg
Povolení trubky sání.jpg
Výfuk-povolení šroubu..jpg
Povolíme samořezný šroub a tři šrouby M8 které drží celý držák s přídavným topením na karoserii auta.
Držák bufíku.jpg
Odpojíme konektor s elektrikou.
Konektor bufíku.jpg
Topení opatrně vytáhneme směrem k zemi.
V této poloze lze vyměnit sítko i žhavící svíčku.
Visící bufík.jpg
Při výměně řídící jednotky pokračujeme v demontáži.
Povolíme hadičku přívodu nafty a dvě hadice na chladící kapalinu.
Odpojení vody a nafty.jpg
Bud' hadice uškrtíme nebo chladící kapalinu odpustíme do připravené nádoby.
Pro případ,že chcete s autem nadále jezdit tak stačí propojit ty dvě hadice vhodnou trubkou například železnou nebo plastovou prostě co dům dal.
Přípravek na propojení hadic.jpg
Propojené hadice.jpg
Držák s přídavným topením si ted' můžeme vzít na stůl kde budeme pokračovat v demontáži.
Povolíme šrouby a bufík vytáhneme směrem dozadu z plechového držáku.
Šrouby na držáku.jpg
Povolíme 4 šrouby torx na krytu řídící jednotky a sundáme kryt.
Demontáž krytu ř.j..jpg
Povolíme 2 šroby torx které drží řídící jednotku a čidla.
Demontáž vadné jednotky.jpg
Demontáž vadné jednotky1.jpg
Odpojíme konektor od řídící jednotky, vyjmeme řídící jednotku a vyměníme za novou.
Odpojení řídící jednotky.jpg
Stará a nová řídící jednotka.
Vadná a nová ř.j..jpg
Měl jsem shnilý držák na výfuk tak jsem musel vyrobit nový.
Držák výfuku.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.