Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy III r.v. 05/2006 - 04/2015
Ford S-Max r.v. 05/2006 - 02/2015
-
ksimurda
- Uživatel
- Příspěvky: 1
- Registrován: 12 zář 2008, 16:43
Příspěvek
od ksimurda » 12 zář 2008, 16:59
Mám problém s kontrolkou - signalizuje nefunkční filtr pevných částic. Jaká je příčina? Ford 2,0 má najeto 20000km. Jak lze filtr vyčistit? K.Š.
-
Tomas
- Uživatel
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09 srp 2008, 21:49
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Příspěvek
od Tomas » 12 zář 2008, 19:13
Filtr pevných částic by se měl čistit sám má katalytický povrch a při vyšších teplotách se spalují nečistoty.To jsem o něm četl v praxi nevím?Mělo by se s ním jezdit pouze delší trasy,to mi řekly v servisu.
Tomas
Ford GALAXY III TREND 2.0 TDCI 103kW r.v.2007
-
Galaktický Aleš
- Uživatel
- Příspěvky: 300
- Registrován: 17 črc 2008, 08:04
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
- Bydliště: Frenštát p.R.
Příspěvek
od Galaktický Aleš » 12 zář 2008, 19:32
Kámoš s ním měl problém asi 2 měsíce před koncem záruky. Zítra s ním budu, tak se můžu vyptat na podrobnosti. Prý to u Zafiry byla otázka 70.000 Kč a oni to zkoušeli, že se na tohle záruka nevztahuje. Přeju ti ať to u tebe není takhle drastické.
Parkovací senzory a kamery se slevou: 4 senzory (100 Kč), 6 senz.(150 Kč) nebo 8 senz.(200 Kč). Vyber si na www.alkotester.cz a písni mi zprávu.
Dotovaná elektronická cigareta za 490 Kč: nenech se omezovat, kuř kde chceš. www.KurKdeChces.cz
-
olsaj
- Uživatel
- Příspěvky: 176
- Registrován: 14 lis 2008, 01:10
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od olsaj » 14 lis 2008, 18:14
Tento problem som mal pri 16000km. niekolko krat nedoslo k regeneracii filtra pevnych castic preto ta rozsvietena kontrolka.
Vtedy prechadza aj riadiaca jednotka motora do nudzoveho rezimu takze moze dojs k znizeniu vykonu ako tomu bolo aj v mojom pripade. Taktiez sa zdvihla hladina motoroveho oleja nad risku max. Bolo to na servis. napojili pocitac a umelo vyvolali regeneraciu a nastavovali riadiacu jednotku motora + vymena motor. oleja a motor. filtra. Pre informaciu: novy filter pevnych castic stoji 30 000Kč
Takze po rozsvieteni kontrolky by som hned zasiel do servisu.
-
Mischel
- Uživatel
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10 úno 2009, 22:34
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCI 103 kW
Příspěvek
od Mischel » 17 úno 2009, 14:47
Od ledna mám G III - najeto 34 000 Km. Hned po tom co jsem si ho přivezl domů, jsem zjistil, že když je zahřátý motor, slyším takový divný praskání. Zajel jsem do servisu a stěžuju si, že slyším pod zvukem motoru takovej divnej praskavej zvuk jako když se něco smaží. Po servisní prohlídce mi sdělili, že to co slyším je filtr pevných částic a to jak se v něm vypalují ty nečistoty je slyšet a tudíž normální. Další fakt je asi to co psal Tomas, že je potřeba s tím jezdit delší štreky aby se zregeneroval. Jak jsem s ním začal lítat po dálnici, není už nic slyšet. Před tím možná nějakej čas popojížděl G jen kratší vzdálenosti, proto bylo možná nahromaděné množství nečistot při zahřátí slyšitelné. Nevím, to si tak spojuji s tím co řekli v servisu Tomasovi.
-
mich
- Uživatel
- Příspěvky: 2
- Registrován: 21 bře 2009, 14:53
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Příspěvek
od mich » 20 dub 2009, 23:24
FAP se zregeneruje po dostatečném zahřátí, v návodu je popsáno jak to vyvolat cíleně- jednodušeně jet na nižšírychlostní stupeň ve vyšších otáčkách. Mě stačila jedna cesta po dálnici 100 km běžně na 6tku cca140-150.
-
petko070
- Uživatel
- Příspěvky: 5
- Registrován: 17 čer 2009, 20:53
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Příspěvek
od petko070 » 21 črc 2009, 22:50
v manuály je popisovaný spôsob regenerácie --- po rozhovore v v servise mi bolo odporučené pokiaľ je prevádzka viac menej po meste po cca 300-500 km
1. bud držať na volnobehu na 3 tis. otáčkach po dobu asi 10 min. --- živá blbosť ---- v servise to držia cez počítač na týchto otáčkach a celý proces je sledovaný pc
2. čo praktizujem 4 rýchlosť otáčky 3 tis. diaľnica zhruba 40 km prejazd --- je to síce hlučnejšie ale funguje ---
aspoň zatiaľ --- je fakt že PDF stojí nekresťanské peniaze --- takže kto má akú skúsenosť nech to sem napíše
-
petko070
- Uživatel
- Příspěvky: 5
- Registrován: 17 čer 2009, 20:53
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Příspěvek
od petko070 » 27 srp 2010, 23:54
Takže PDF mi definitív skolaboval --- nový cca 2 tis. euri, zháňam použitý, no ale prakticky kašlem na neho aj zelených, kvôli ktorým to tam montujú --- poriešil som to mechanicky --- roksorom cez filter a odpojením jednej sacej hadice na filtry, všetko fičí a ide normál nevyhadzuje žiadne poruchy a ani nič podobné ak dojde k zmene dám vedieť, a len tak mimochodom ten bordel čo z toho vyšiel sa nedá ani opísať
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13158
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 28 srp 2010, 07:40
Filtr se dá softwarovo odpojit.
Každý dobrý chiptuner to zvládne.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
RastoDK
- Uživatel
- Příspěvky: 44
- Registrován: 21 pro 2010, 14:59
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
- Bydliště: Dolný Kubín, Slovakia
Příspěvek
od RastoDK » 22 pro 2010, 09:50
Chcem sa opytat ako sa da zistit ci vypalilo DPF pripadne ci ten proces prave prebieha? Alebo pripadne ako aktivovat proces vypalovania DPF? V navode je pisane ze kazdych 500-800km treba ist 40km na nizky prevodovy stupen aby boli co najvyssie otacky. To je ale hlupost pretoze ten proces si samo auto urci kedy ho urobi a ked jazdim len kratke trasy ako to mam urobit? Sprinter co ma kamarat to robi vraj kazdych 15000 a ked sa mu to prerusi vypnutim motora tak to neurobi a v servise povedali ze to skusi este raz a potom znova za 15000km. Lenze on uz vypustil za mesiac 6L oleja z neho. Bol s nim v servise a tam mu povedali ze uz 100.000km nebol vypalovany. Tak mu to tam urobili na PC. Vraj to naftu tak strieka do valcov ze vsetko ide do vyfuku lenze odkial sa mu do oleja dostava nerozumie nik ani mechanici v servise.
Viem ze je to trosku odveci co som popisal lenze DPF je v podstate ta ista zbytocna vec a teda treba na nu dat pozor aby to potom nebolo zbytocne drahe.
-
Dobesch
- Uživatel
- Příspěvky: 329
- Registrován: 17 led 2010, 09:27
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
- Bydliště: Praha 4 - Libuš
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dobesch » 22 pro 2010, 10:55
Jo DPF je sfina - znamymu s S-Maxem se vysypal a cena noveho je cca 40.000,-. Samozrejme neni problem ho odpojit. Problem nastane pri ceste na STK/ME. DPF je zapsanej v technicaku a na ME by meli jeho funkcnost vyzadovat resp. je otazka, zda se bez nej dostanete na predepsane hodnoty.
Jeste, ze mam auto urcene pro Francii, kde se zpocatku nemontovali do vsech vozu (narozdil od Nemecka).
-
Brian
- Moderátor
- Příspěvky: 4583
- Registrován: 11 úno 2008, 20:11
- Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
- Bydliště: Bzenec
Příspěvek
od Brian » 22 pro 2010, 16:29
Něco o filtru
http://www.tdichip.cz/odstraneni_dpf_fap
http://www.autochip.eu/cz/vypnuti-dpf/cenik/
Citát
Jak funguje vůz po odstranění filtru?
Po odstranění filtru dojde ke zvýšení průchodnosti výfukového potrubí. To má příznivý vliv na spotřebu a dojde i ke zvýšení výkonu. Vozidla, kde byl odstraněn systém DPF nebo FAB plní emisní limity na STK.
Edit: 17.02.2018
Od 1.1.2018 byl zpřísněn zákon o emisích a vozidlo bez DPF neprojde STK.
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Kuga 2.0 TDCi 100kW 2010
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno
-
jozin
- Uživatel
- Příspěvky: 60
- Registrován: 10 kvě 2010, 23:03
- Auto: Ford S Max 2.0 TDCi 103 kW
Příspěvek
od jozin » 22 pro 2010, 16:56
Taky posílám jednu adresu.
Naposledy upravil(a)
jozin dne 22 bře 2012, 07:38, celkem upraveno 4 x.
Ford S Max 2.0 TDCi 103 kW čip 125 kW
-
jozin
- Uživatel
- Příspěvky: 60
- Registrován: 10 kvě 2010, 23:03
- Auto: Ford S Max 2.0 TDCi 103 kW
Příspěvek
od jozin » 22 pro 2010, 16:57
Ford S Max 2.0 TDCi 103 kW čip 125 kW
-
foki
- Uživatel
- Příspěvky: 45
- Registrován: 12 lis 2007, 12:41
- Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.1999
Příspěvek
od foki » 29 pro 2010, 23:20
Brian: do jake doby zatim u nas nemeri pevne castice a dalsi vec je ze stale probiha regenerace tzn stale to pristrikuje naftu ktera nehori a steka do oleje . je to vlastni zkusenost , po vymene oleje prijel jeden clovek co to ma vykuchane a nainstalovane v PCM ze tam jako je , ze mu sviti vymena oleje , smazano a za tyden znovu tak volal tam kde mu to delaly a on mu rekl ze regenerace u galaxy a smax probiha stale dal ale FAP se tvari jako ze tam je .
na práci F.transit 2,4TDCI 140PS 07
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti