Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy I r.v. 03/1995 - 04/2000
-
antonin karnik
- Uživatel
- Příspěvky: 72
- Registrován: 08 kvě 2011, 19:12
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Příspěvek
od antonin karnik » 01 pro 2011, 16:47
Ono to funguje i když zaslepíš jen tu hadičku.Ty zaslepovací plechy se tan dávaj pro stoprocentní jistotu,že bude ten ventil vyřazen z provozu.Udělal jsen jen tu hadičku a je klid.Mimochoden jde tan šestka šroubek.Ale bacha přerušit jen hadičku která vede nahoru kté membráně.
-
yogifrenk
- Uživatel
- Příspěvky: 260
- Registrován: 15 čer 2011, 09:01
- Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1997
Příspěvek
od yogifrenk » 02 pro 2011, 04:34
antonin karnik-membranou myslis tu kulatou baňku nahoře ze které vychází ta malá trubička na které je nasunuta hadicka vedoucí k sání ?
Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW chip 85 kw :)
-
jenda.master
- Uživatel
- Příspěvky: 555
- Registrován: 21 led 2010, 20:00
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od jenda.master » 02 pro 2011, 14:52
ano, ta baňka... za tím ještě škrtící ventil, ten nezaslepuj
za ten sroubek se omlouvam, az ted mi doslo, ze kdyby to bylo na 8, tak by uz to nebyla hadicka ale hadice
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodáno
Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - prodáno
Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW
-
yogifrenk
- Uživatel
- Příspěvky: 260
- Registrován: 15 čer 2011, 09:01
- Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1997
Příspěvek
od yogifrenk » 02 pro 2011, 15:12
jasné dík
teť jsem měnil pilovy filtr a vším jsem si ze jedna hadicka vede někam dolů a ta druhá do sání,tak teda kterou ? :/
Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW chip 85 kw :)
-
jenda.master
- Uživatel
- Příspěvky: 555
- Registrován: 21 led 2010, 20:00
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od jenda.master » 02 pro 2011, 18:40
když se podíváš na tu fotku od Ládi, tak je to ta hadička co je na tý kovový banče (horní)... druhá baňka je plastová a je ke škrtící klapce
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodáno
Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - prodáno
Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW
-
yogifrenk
- Uživatel
- Příspěvky: 260
- Registrován: 15 čer 2011, 09:01
- Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1997
Příspěvek
od yogifrenk » 03 pro 2011, 04:24
ok našel pochopil a děkuji
ještě me napadlo,nemůže to odpálit časem turbo ? !
Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW chip 85 kw :)
-
Bandog
- Uživatel
- Příspěvky: 235
- Registrován: 03 led 2010, 09:11
- Auto: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT r.v.2005
- Bydliště: Náchod
Příspěvek
od Bandog » 03 pro 2011, 19:28
Nemůže, neboj
! Mám zaslepeno tři roky, najeto 60000 km a všechno v pohodě! I Emise na STK v pořádku!
VW Sharan, 1.9 TDI, 66 kW..........prostě minulost
-
antonin karnik
- Uživatel
- Příspěvky: 72
- Registrován: 08 kvě 2011, 19:12
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Příspěvek
od antonin karnik » 09 pro 2011, 14:03
Ahoj
Nemáte náhodou někdo zkušenost s opravou egr ventilu?Začal mi pěkně téct.tak jestli se to dá opravit,nebo se musí dát nový.Dík
-
jenda.master
- Uživatel
- Příspěvky: 555
- Registrován: 21 led 2010, 20:00
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od jenda.master » 09 pro 2011, 14:40
Z EGR ventilu nemá co téct, jedinej olej, kterej by se tam mohl objevit je, ze ti tlaci turbo olej do sani
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodáno
Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - prodáno
Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW
-
antonin karnik
- Uživatel
- Příspěvky: 72
- Registrován: 08 kvě 2011, 19:12
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Příspěvek
od antonin karnik » 09 pro 2011, 14:45
tomě taky napadlo,ale to turbo mám uplně nové(najeto asi 3000km)a začína to tect stále více.V krytu motoru mám louži.Mechanik říká ,že je normální ale to se mi nezdá.Je teda pravda,když sundám jakoukoliv trubku nebo hadici ze sání,tak je vní dost vlhko(olej)dokonce jsem koukal když jsem sundal kryt pod motorem,že hadice vedoucí k interkoleru tak u ní prosakuje olej.Ale doufám že když mi měnili turbo,tak ten interkoler aspon vypláchli.
-
goofy
- Uživatel
- Příspěvky: 135
- Registrován: 06 zář 2011, 17:50
- Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Bezuchov
Příspěvek
od goofy » 20 zář 2012, 19:55
mám takový dotaz
, je egr ventil na stejném místě u benzínového motoru jak na naftovém motoru?
díky
Vola lze osedlat,ale tím se z něho nestane jezdecký kůň.
Blbce lze povýšit,ale tím nezmoudří...
VW Sharan II 1.9 TDI 85KW ... ,EX - FORD GALAXY 2.0DOHC + LPG
-
Astra-11
- Uživatel
- Příspěvky: 133
- Registrován: 14 led 2012, 17:57
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Příspěvek
od Astra-11 » 24 úno 2013, 22:56
tak jsem to taky zaslepil:)
zbyla mi jedna záslepka pokud někdo má zájem, je to nerez 4mm vypalovaný laserem
Galaxy II 1,9TDi PD 85kw
kat off, egr off, hliníkový rukáv off, hydrorozvody off, bufík on :)
-
Kamillo
- Uživatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 20 led 2011, 20:47
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW 2001
- Bydliště: Kroměříž
Příspěvek
od Kamillo » 06 bře 2013, 00:18
Čau, já bych si ji teda nechal líbit
Co za ni? A dám adresu...
Dík, Kamil
Host do domu - čagan do ruky :-)
-
skaldal
- Uživatel
- Příspěvky: 144
- Registrován: 26 lis 2007, 09:29
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Pardubicko-Skořenice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od skaldal » 14 srp 2013, 17:27
Ahoj, zrovna se v tom hrabu, zaslepoval jsem to jen jedním slaboučkým plechem dole na svodech před cca 4-5 lety (pořád je OK, není propálenej) a teď to sání rozebírám, protože mi tam sákne olej z EGR ventilu a tak mě napadlo - když mám zaslepenej ten vývod ze svodů do EGR ventilu, tak je tam vlastně ten chladič výfukových plynů do EGRu úplně k ničemu, takže ho můžu vymontovat, ne? Nebo se pletu?
Edit: Odpovím si tedy sám - je tam k ničemu, tak jsem ho vymontoval.
Naposledy upravil(a)
skaldal dne 03 zář 2013, 06:51, celkem upraveno 1 x.
Ford Galaxy 1.9TDI PD 85kW (+chip by pepa.kuc) 2001
Galaxy I 2.8 automat, 2.0/2.3 manual a Sharan 2001 TDI automat - na díly Tel.: 608977212
http://www.dilyford.eu
-
extremehany
- Uživatel
- Příspěvky: 931
- Registrován: 05 črc 2012, 21:22
- Auto: Audi A6 2.0 TFSI 185kW Quattro 2018
- Bydliště: Prostějov
Příspěvek
od extremehany » 02 zář 2013, 21:58
ví někdo jak přes VAG omezit tu funkci EGR ?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů