Příspěvek
od jenda.master » 07 bře 2012, 18:03
tak u mě turbo už došlo do posledního stádia... včera jsem jel na otočku Prahu, tudíž 200 km, než sem vyjel, tak sem dolil olej (0,2l) protože svítila kontrolka, dneska se rozsvítila znovu a ještě k tomu jsem si cestou do práce všiml jak moc to hulí a z vejfuku byl cejtit spalenej olej. Dneska objednána repase ve Special Turbo, o vejkendu to vyndam, v pondeli poslu a ve stredu bych ho mel mít zpatky. Při tý příležitosti rovnou vyměnim olej a filtry, proplachnu intercoler a trubky od turba od oleje, chci vyčistit sání a EGR (i když je zaslepen, tak průchod podle mě bude zúžený. Cena repase by se měla podle popisu závady (hvízdání, úbytek oleje) pohybovat kolem 5tis. bez DPH a slevy, záruka jeden rok.
Předpokládám, že když chci sundat sání, musim sundat víko ventilů - je tam pod nim nejaké těsnění?
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodáno
Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - prodáno
Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW