Logo
Právě je 19 dub 19, 9:10:12

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Baterie 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 28 lis 14, 23:06:51
Příspěvky: 12
Bydliště: momentalne brno
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Ahoj, neviete niekto ako je to s tým reštartom BMS jednotky?
Na iných fórach som sa dočítal, že to majú len novšie autá od faceliftu v 2010, kotré majú štart-stop.
Máte s tým niekto nejakú skúsenosť? Viete to niekto potvrdiť?
Stačilo vám na starších ročníkoch len vymeniť batériu a všetko fungovalo bez problémov?
Vďaka za info


15 úno 19, 12:34:09
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 18, 23:09:48
Příspěvky: 18
Bydliště: Uherské Hradiště
Auto: Ford S-Max 2.2 TDCi 129 kW r.v.2010
Odpovědět s citací
Zkontroluj si zde zda máš BMC jednotku https://ford.7zap.com/en/car/ po zadání vin kódu. V sekci Elektroinstalace a pak Kabely akumulátoru a houkačka a zda máš Systém řízení autobaterie.

_________________
Ford S-max 2.2TDCi 129kW Titanium 2010


16 úno 19, 13:11:52
Profil
Uživatel

Registrován: 19 úno 19, 11:47:26
Příspěvky: 5
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 120 kW
Odpovědět s citací
Mám 2014 bez Start-STOP a tento bazmek tam mám. Teď jsem nenastartovala tak to začal řešit. Co mě opravdu štve, že baterka se ted asi při 300km trase nedobíjela a palubní napětí bylo jen těsne nad 12V. To by byl i problém pro spínače denních světel. Ale po zastavení na nákup už zase dobíjelo na 13.9 (studené 15.1, pak hodně přes 14V a na té původní baterce po vyšlusnutí i 15.6V) a baterka na 2dny stojícím aut2 má na zapojená na svorkách skoro 12.9V. Asi to tak úplné kurvítko nebylo, ta baterie je bez označení ale výlisek plastu 09/2014, tedy asi původní 5letá. Dnes mě mechanik po dobití potvrdil, že starrá baterie není uplně špatná, má jen o 100A nižší proud, tedy místo 700A dává jen 600A.

Ale u mě je to zapojení jen 2 vodičové a dle jiného fóra toto ještě není to úplně špatné. Ale to nenabíjení až 12.0V mě fakt štve. Koketuji s myšlenkou, že ten plus přes očko je volmetr přímo na baterii a vřadit mu do série nějaký potenciometr a až se zas dostanu na 12.0V, zastavit a zkusit mu nastavit malý odpor (předpokládám jedotky až stovky OHM), než vyskočí nad alepsoň 13V. Pak ho tam zařadit napevno a přes spínací tranzistor rozepínat tlačítkem jeho zkratování. V případě dlouhé jízdy a dojezu domů bych to zkusil tímto tedy ošálit a dobít doplna.
Ale je i možné, že se jednalo o nějaký test nové baterie po resetu BMC. Tedy počkám až po další x-set km vyjíždce, což chvilku potrvá.

_________________
Galaxy 2014 TDCI 2.0 EURO V


19 bře 19, 19:24:13
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 19, 17:36:54
Příspěvky: 9
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 147 kW
Odpovědět s citací
Dotaz...??
Baterka origo KO po 6. letech...nechal jsem dát novou....
Po pár měsících, auto stojí, vypnutý motor, pustím rádio. Za pár minut se mi objeví na palubce hláška, že baterka není v pořádku a následuje vypnutí rádia.
A já se ptám...není náhodou potřeba provést zde zmiňovaný reset, po výměně aku? Kterýžto v servisu zcela určo neudělali?
Nebo by mohlo být v háji třeba dobíjení, nebo co já vím? Kdo ví?


15 dub 19, 17:56:16
Profil
Uživatel

Registrován: 03 srp 13, 22:14:47
Příspěvky: 459
Bydliště: Rovensko pod Troskami
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW Ghia
Odpovědět s citací
Já nic takového nedělal (reset) a nemám problém


15 dub 19, 20:05:31
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: