Logo
Právě je 26 bře 19, 13:34:13

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Váha vzduchu 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 21 zář 09, 19:18:46
Příspěvky: 58
Bydliště: Beroun
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
U :smt1133: GII 1.9 TDI 85kW nemám výkon. Jako kdybych táhnul několik tun a otáčky motoru se nedostanou přes 2200 otáček a auto jede tak 30 km/h. Při volnoběhu a odpojení konektoru váhy vzduchu se chování motoru nezhorší ani nezlepší. Když nechám váhu vzduchu odpojenou, tak motor táhne lépe, ale stejně to není ono. Mám váhu vzduchu KO?? Bohužel diagnostiku nemám.


19 úno 12, 13:58:05
Profil
Uživatel

Registrován: 23 led 10, 17:25:06
Příspěvky: 76
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
To může být více věcí budeš muset udělat diagnostiku a potom řešit problém.Já bych ti ji udělal zdarma.
viewtopic.php?f=3&t=4174


19 úno 12, 14:58:14
Profil
Uživatel

Registrován: 18 úno 13, 19:25:10
Příspěvky: 7
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Ahoj autobusáci :-),
mám problém s padáním výkonu motoru. zatím se projevuje pouze ojediněle, po zjišťování jsme dospěli k tomu že by to mohla být váha vzduchu. hledám tady jak můžu, ale nemohu najít radu kde váhu vzduchu najdu a jak ji vyčistit, alespocň na vyzkoušení a vyloučení závady na váze. navedete mě?
Díky moc.


16 čer 13, 10:36:11
Profil
Uživatel

Registrován: 23 lis 07, 15:42:23
Příspěvky: 138
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Viděl bych to spíše na padání do nouzáku. Důvodem bude pravděpodobně regulace turba a vše okolo ní. A protože nemůžeš ani najít váhu vzduchu, nech to raději na odborníky. Mohl bys sis způsobit více škody než užitku. Už jen proto, že váha vzduchu je velmi citlivé zařízení a její čištění není jen tak. Ale tipuji, že chyba je v turbu.


16 čer 13, 10:54:20
Profil
Uživatel

Registrován: 18 úno 13, 19:25:10
Příspěvky: 7
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
spadne jenom výkon. když přidám plyn tak normálně jdou otáčky nahoru dolu, podle toho jak šlapu na plyn. jediné co nejde je výkon motoru. diagnostika mě asi nemine. ale chtěl jsem tu váhu vzduchu nejdříve vyčistit a pak řešit dál. opravdu se tu nenajde nějaký návod?


16 čer 13, 13:54:02
Profil
Uživatel

Registrován: 23 lis 07, 15:42:23
Příspěvky: 138
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Nouzový stav neznamená, že to auto nepojede, nebo že nepůjde přidat plyn. Pojede a půjde. Jen ten motor jede bez turba, tudíž s velice omezeným výkonem. Váha vzduch nelze vyloučit, ale větší pravděpodobnost je v té regulaci. Psal jsi, že to dělá někdy. Kdyby to byla váha, bude to dělat trvale. Ale regulace ti vypadne v okamžiku, kdy je překročen. nebo nedodržen některý parametr pro okamžitý stav. zajdi si k někomu kdo se vyzná (ne jen k tomu kdo má noťas s VAGem), ale kdo se opravdu vyzná a nech si to zkontrolovat, včetně měřené zkušební jízdy. Podle vykazovaných a nalogovaných veličin se dá lokalizovat problém. Jinak je to věštění z koule.

Ještě jedna otázka. Začne to mít opět výkon po restartu motoru?


16 čer 13, 16:56:29
Profil
Uživatel

Registrován: 18 úno 13, 19:25:10
Příspěvky: 7
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
já se nechtěl rozepisovat kdy se to děje, ale asi bzude lepší přímo popsat-kdaž jedu od nás do hor, velké výškové převýšení tak v horách najednou padne výkon. někdy se to na kopci rozdýchá samo a někdy musim chcípnout a nastartovat motor , pak je to OK. na přístrojovce se neukáže nic.


16 čer 13, 20:06:55
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 13006
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Vítej v klubu čističů :lol: :mrgreen: viz viewtopic.php?f=7&t=1486

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


16 čer 13, 20:18:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 23 lis 07, 15:42:23
Příspěvky: 138
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
OK. Padá ti to do nouzáku. Hledej okolo turba. Zatuhává ti regulace, hapruje ventil N75, možná nějaká podtlaková hadička. Regulace znamená vyndat a vyčistit turbo, ventil vyměnit. Chce to log z VAGu za jízdy. Je na to určitý postup. Proto jsem ti psal, aby ses obrátil na někoho, kdo to zná a ne kdo umí s VAGem maximálně vymazat chyby v ŘJ. Jinak už to napsat nelze.


16 čer 13, 20:24:24
Profil
Uživatel

Registrován: 11 bře 19, 17:03:17
Příspěvky: 1
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2003
Odpovědět s citací
Prosim o jakoukoliv radu.za zkusenosti a poznetky predem dekuji!
Mam Galaxy 1.9 Tdi.85 kw. Najeto pres 360 000.
Po koupi auta se ukazala vada.ze prestalo nepravidelne vypinat turbo.nebo jak to nazvat....po napichnuti ukazuje chybu s vahou vzduchu.ale po restartu problem zmizi na neurcito. Ani mechanici ve Znojemskem fordu.nez ho zrusili me nepomohli.....klasika.vymenime tohle.pak tamto a uvidime.....
Nyni se jiz stalo.asi po 6 letech.co to takhle koulim.ze restart.ani nic nepomohlo a navim zacaly padat otacky a auto chcipne.zadna kontrolka se nerosviti a slapani na plyn nepomuze....pak zas naskoci a muzu popojet....
Nyni mam auto u elektrikare.....naposledy jsem mel 4 zavady.nejaky zkrat.vaha vzduchu.vrtule chladice a nevim.vse kazdopadne slo.


11 bře 19, 21:38:07
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: