Logo
Právě je 17 zář 19, 0:31:05

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 Opálená trubka u motoru 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 14 srp 13, 11:21:32
Příspěvky: 19
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Ahoj, opět jsme domů dojeli na odtahovce: motor při cca 100 km/h ztrácel výkon, rozsvítila se kontrolka motoru, ozval se pár nepěkných zvuků až se motor nakonec zastavil. Naštěstí to už bylo mimo dálnici. Pokus o nastartování jsou sice úspěšné, ale auto se jakoby dusí a samo do 10 sekund zhasne. Kontrolky už nesvítí a dignostika hlásí P0299 (nedostatečný tlak v turbu) a P010F (chyba váhy vzduchu). V plastovém krytu motoru jsem našel ještě evidentně vypálenou trubku od motoru. Viz foto. Nevíte o co jde? Nerad bych bafnul někde po cestě.

https://lh3.googleusercontent.com/7_gpz ... 45-h670-no

Při natahování na odtah jsem navíc zjistil, že nám někdo ten den pořádně naklepl přední masku a nárazník... Může to souviset? V předním podběhu je údajně ŘJ turba. Ještě jsem neměl čas to zvednout a rozebrat.
Jinak na autě byl cca měsíc zpátky měněno vysokotlaké čerpadlo paliva za repas v originálním Ford servisu. Nějaké nápady kudy na to a kam se případně v Brně obrátit? Předem díky


02 zář 19, 16:29:44
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 21:11:01
Příspěvky: 4573
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Když jsem dělával v Brně, auto jsem dával do Carentu na Juliánově, a vždy jsem byl spokojen.
Trubka vypadá, že je od EGR, ale proč je tak horká, že vypálila díru to netuším.
Třeba se najde někdo znalejší a poradí.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


02 zář 19, 20:55:19
Profil
Uživatel

Registrován: 21 lis 16, 23:16:25
Příspěvky: 86
Bydliště: Liberec
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
žeby zaseklej egr? Horký splodiny prochází neustále trubkou až se trubka rozpálí a vypálí izolaci. Navíc při neustále otevřeným egr ztrácí turbo tlak, auto pak táhne do cca 2500 ot, pak už nic, což odpovídá těm 100 km/h
Pokusně zaslepit egr a hned se uvidí jestli to pofrčí nebo nee.


02 zář 19, 21:09:37
Profil
Uživatel

Registrován: 14 srp 13, 11:21:32
Příspěvky: 19
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
V Carentu jsem byl posledně a úplně mi to nesedlo. Stovka tam byla kvůli omezení rychlosti na dálnici, když jsem zkoušel přidat, tak už to jen klesalo...

Vyzkouším EGR, dík.


03 zář 19, 8:17:34
Profil
Uživatel

Registrován: 14 srp 13, 11:21:32
Příspěvky: 19
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Takže rozbitý EGR (doslova, rozpadl se uzavírací píst), výměna. Díky za pomoc s identifikací.


12 zář 19, 8:39:57
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: