Bohužel, když jsem dnes přišel domů,
tak auto normálně nastartovalo, takže bylo tak nějak po klidném bádání po závadě. startoval jsem to snad 30x a z toho se problém opakoval tak 5x. Nicméně jsem zjistil, že už na červeno černém kabelu na spínačce (kontakt 50) se při oné závadě a otočení klíčku do polohy III neobjeví "12V" ale jen pár mV. Takže by to teoreticky mohlo být ve spínačce
našel jsem toto blokové schéma

bohužel tam ale není zakresleno odkud se bere napájení pro sepnutí toho relátka 185 v tom to schéma jako K191. Můj předpolad je že to spíná stejné přivedené + z kontaktu 50 ze spínací skříňky jako jde pak sepnutě přes relé 185.
To, že to nyní i fungovalo mělo jednu výhodu v tom, že jsem si mohl proměřit i fungující stav.
Jen tak mimo téma: sundat spodní kryt pod volantem, i přes to, že jsem měl odšroubovýány všechny šroubky i ty pod volantem, byl pěkný porod bez sundání volantu. Samozřejmě to odnesli "tunýlky" pro šroubky které jsou pro šroubky schované pod volantem. Tohle musel vymyslet nějaký dement s prominutím.
Mno nic pokračování snad zítra