Logo
Právě je 22 říj 18, 20:52:23

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 Motor 1.9 TDI PD škube 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 17 črc 12, 9:02:15
Příspěvky: 2
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Odpovědět s citací
no to je presne to co som tu pisal ja mne sa to presne takto spravalo zvuk od turba je ze sa ti vraca do sania vzduch a potom to ma taky turboduchdlovy pazvuk proste bud zaslepis EGR alebo ho vymen za nove cca 160€ ten plech par drobných a ta ista praca ako vymena stare za nove. je to na tebe.


04 dub 14, 16:59:52
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 úno 09, 22:13:20
Příspěvky: 13
Bydliště: Praha 8
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Ahoj všem, chci se jen podělit o zkušenost. Také mi začalo auto škubat. Vždy jsem musel zastavit a znovu nastartovat. To většinou pomohlo. V servisu mi našli jeden vadný vstřik. Po výměně je vše v pořádku.


20 led 15, 15:03:27
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 pro 12, 20:15:06
Příspěvky: 18
Bydliště: Pardubice
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Zdravím,
měl jsem taky na 1.9 AUY problém se "škubáním" a při jedné cestě to dopadlo až tak, že začalo něco klepat v motoru (v rytmu otáček) a když jsem zastavil, tak už jsem auto nenatočil. Mechanici v servisu, ve městě kde mi auto zdechlo, vyčetli něco jako že chyba zapalování na druhém válci, tak jsme auto odvezli na vozejku zpět domů, tchán nechal vyčistit a seřídit vstřiky a pro jistotu vyměnil i lištu s konektory. Auto teď zase jezdí v poho, ale nebyl jsem nikde na delší cestě - předtím mi to zdechlo 150km od domova.

Kvůli neustálým problémům už mám vyhlídnuté nové auto a tohle nechám jako takové pracovní kolem domu, ale ještě bych s ním rád obsolvoval dvě delší cesty a nevím jestli výše popsané klepání mohlo být projevem těch vstřiků, nebo jestli to shodou okolností bylo zároveń něco jiného. Teď se to už neozývá, ale mám strach s tím někam dál vyjet. Nestalo se to už někomu?

Díky


27 pro 15, 23:12:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 23 zář 10, 20:23:40
Příspěvky: 155
Bydliště: Praha
Auto: Ford Galaxy III 1.8 TDCi 92 kW r.v.2009
Odpovědět s citací
Jo,stalo se mi to samé,sice motor šel nastartovat,ale jel na tři válce,to je to škubání.Příčinou byl vadný kabel ke vstřikům-špatný kontakt na druhém válci,nový kabel to vyřešil.A co se týče toho klepání,může to být dvouhmotnostní setrvačník,aspoň u mně to tak dopadlo,a to právě díky tomu kontaktu na vstřik.


09 led 16, 9:03:04
Profil
Uživatel

Registrován: 11 zář 16, 23:21:30
Příspěvky: 3
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Koukám že to škubání je asi běžný problém, mě to trápí už přes rok a mechoš neví proč, diagnostika hlásila jen problém ze snímačem otáček na klice, ten se koupil a vyměnil (nic mu samozřejmě nebylo) a problémy přetrvávají. Když rozeberu ale to škubání, nevím jak vám ale mě to škube přesně u 2000ot ale jen při teplotě motoru od asi 60 do 90 stupňů. potom už ne a studené taky ne. Někdy to jde násilně přes pár škupnutí dostat do vyšších otáček ke 2500 kde to už neškube, ale to jen někdy, dokonce se mě ale i párkrát stalo že jak to začlo škubat tak to v tom škupání zůstalo pořád a cukalo i v nízkých otáčkách (na volnoběh ale ne) tak sem se docukal v nízkých otáčkách mimo silnici, zastavil, vypnul motor, znova nastartoval a bylo po problému, tedy částečně, to cukání u 2000ot zusalo standartně do dosažení teploty 90stupnů, kdy se to samo opraví a můžu pak řádit jak chci do vysokých otáček.
Zkoušel sem ucpávat tu hadičku k egr ventilu ale nemělo vliv.
Zkusím tedy jak bude možnost zkontrolovat asi ty kabely ke vstřikům a uvidím.
Ale kdyby měl někdo jinou radu, případně se našel někdo z Brna či okolí kdo by mě s tím pomohl budu vděčnej...


10 úno 17, 22:32:09
Profil
Uživatel

Registrován: 10 lis 16, 23:30:55
Příspěvky: 14
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW
Odpovědět s citací
Ahoj busaci, tak se mi dnesto na pri najezdu nana dalbici taky zaskubal motor a jede to jakoby na 3valce. Diag pak vyhodila chybu na vstrikovaci.... jaky jsou u 96kW vstriky (bosh cislo) ?


09 bře 17, 20:15:12
Profil
Uživatel

Registrován: 23 zář 10, 20:23:40
Příspěvky: 155
Bydliště: Praha
Auto: Ford Galaxy III 1.8 TDCi 92 kW r.v.2009
Odpovědět s citací
Bacha,nemusí to být vstřikovač,může to být vadný kabel ke vstřiku,měl jsem to samé.


16 bře 17, 5:58:08
Profil
Uživatel

Registrován: 10 lis 16, 23:30:55
Příspěvky: 14
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW
Odpovědět s citací
Tak zavada odhalena, byl to skutecne kabel, no kdyz uz sem to mel rozebrany, prihnul sem to na vsech, tak to snad chvili bude fungovat :)


17 bře 17, 23:35:31
Profil
Uživatel

Registrován: 11 úno 11, 20:11:05
Příspěvky: 44
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Včera mi začal motor jet na 3 válce. Dojel jsem domů 10 km. Závady 18075 ventil pro pumpu válec 2 elektrická chyba + 16686 válec 2 zjištěno vynechávání zážehu. Podle předešlé diskuse předpokládám asi špatný kabel pro 2. vstřik. Prosím o radu (pokud je moje úvaha správná) jak se dostanu ke kabelu a Zda lze měnit samostatně nebo zda je tam celý svazek kabelů, popř kde je nějaký spoj (svorkovnice...).
Děkuji za rady


12 říj 18, 6:15:08
Profil
Uživatel

Registrován: 23 zář 10, 20:23:40
Příspěvky: 155
Bydliště: Praha
Auto: Ford Galaxy III 1.8 TDCi 92 kW r.v.2009
Odpovědět s citací
Je třeba pouze sundat víko ventilů, pod nim vede kabel na vstriky,konektor je na prave straně, z kabelu vedou odbočky na jednotlivé vstriky.


12 říj 18, 10:31:10
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12969
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Vyměnit jde pouze celý svazek.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


12 říj 18, 19:34:19
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 23 zář 10, 20:23:40
Příspěvky: 155
Bydliště: Praha
Auto: Ford Galaxy III 1.8 TDCi 92 kW r.v.2009
Odpovědět s citací
A ještě jednu věc, neotalej s výměnou, ježdění na tři válce dokáže oddelat dvouhmotu, a to už není sranda.


12 říj 18, 20:01:03
Profil
Uživatel

Registrován: 11 úno 11, 20:11:05
Příspěvky: 44
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Mám ještě prosbu jak sundat ventilové víko? Krom jednoho šli šrouby povolit, ale u nějakého ventilu (nevím jestli to není EGR) se nemůžu s golou dostat.


13 říj 18, 14:26:12
Profil
Uživatel

Registrován: 23 zář 10, 20:23:40
Příspěvky: 155
Bydliště: Praha
Auto: Ford Galaxy III 1.8 TDCi 92 kW r.v.2009
Odpovědět s citací
Myslím, že tam v servisu lezli trubkovym klíčem nebo zbrousenym orechem.


13 říj 18, 17:31:45
Profil
Uživatel

Registrován: 11 úno 11, 20:11:05
Příspěvky: 44
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Tak se mi podařilo sundat i poslední šroub víka ventilů, ale ono nejde po dobrém dolů. Tak abych něco neponičil, jsem vše dal zpátky a budu muset auto odvézt do servisu. :-(


14 říj 18, 14:08:23
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: