Logo
Právě je 25 srp 19, 12:06:52

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 172 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
 Filtr pevných částic 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 07 úno 09, 18:09:32
Příspěvky: 174
Bydliště: Ostrava
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
A jaka tam je cca cena . Je nutné měnit i kat?


08 srp 19, 16:03:55
Profil
Uživatel

Registrován: 28 lis 14, 23:06:51
Příspěvky: 13
Bydliště: momentalne brno
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Ahoj, ja mám walker. Už hádam 3 roky. Veľa nenajazdím tak 15-20tis. ročne. Niekde na nete som vyštrachal, že je to normované na 100tis. km.
https://www.walker-eu.com/en-uk/walker- ... range/dpf/
https://www.walker-eu.com/en-uk/press/t ... -dpf-range

Bral som ten drahší, tuším evo S, vraj je vhodnejší ak je viac krátkych trás. Bral som ho z autokelly, pozerám, že odvtedy zdraželi. Fakt je, že mám i vo forde vymenený katalyzátor. Tam bol lacnejší. Možno aj na tom ma natiahli. Za DPF pýtali 10tis, ak im človek dá starý. Problém bol, že ten môj bol zničený, takže bez toho to stojí 20 tis. Takže walker bola najlacnejšia alternatíva, ktorá vyzerala ako, tak slušne.
Mám k tomu aj torque pro, nech mám prehľad o regeneráciách. Regeneruje to tak cca každých 400-600 km. Trvá to tak do 20km na diaľnici cez 600C, na okreskách do 30km tak do 600 stupňov.

Už som s tým bol na dvoch STK (Brno) a všetko prešlo bez problémov. Nemám pocit, že by motor stratil ťah, alebo nevládal.
Urobil som to aj preto, že keď človek volá do Forda a povedia 10 a potom, keď je auto na zdviháku povedia, že chcú 20, tak som sa nasral a kúpil to inde.
Fakt je, že origo je origo.


08 srp 19, 20:39:34
Profil
Uživatel

Registrován: 07 úno 09, 18:09:32
Příspěvky: 174
Bydliště: Ostrava
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
Já mám walker možnost koupit za cca12T je to asi ten sám je pro auta co víc jezdí po městě krátké trasy a nebo mi nabízeli AS dělají i pro Bosal.Zatim jsem zjistil že to všichni chválí skoro bez reklamací a cena poloviční


09 srp 19, 10:24:25
Profil
Uživatel

Registrován: 07 úno 09, 18:09:32
Příspěvky: 174
Bydliště: Ostrava
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
Tak mám po výměně katu DPF čidla teploty výfukových plynu.Auto po statické regeneraci v řj.popilek na nule auto odzkoušeno. Při cestě domů po cca.8km.opet ikona motoru i engine manufacture a auto v nouzaku v pondělí jedu spátky na diagnostiku .Jsem zvědav co to ukáže.Do opravy jsem už dal 25T. :!: :-k


18 srp 19, 15:10:34
Profil
Uživatel

Registrován: 07 led 09, 23:52:14
Příspěvky: 3
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 120 kW
Odpovědět s citací
Pokud máš Vaporizér, může být ucpaný, tj. na výměnu kolem 8tisíc. Potom pozor, pohlídat, aby v něm byla nafta, jinak nebude dosahovat teploty potřebnou k regeneraci DPF.


18 srp 19, 16:22:00
Profil
Uživatel

Registrován: 07 úno 09, 18:09:32
Příspěvky: 174
Bydliště: Ostrava
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
Co co je ten vaporizer kde to v autě je a k čemu to slouží


18 srp 19, 17:50:00
Profil
Uživatel

Registrován: 07 úno 09, 18:09:32
Příspěvky: 174
Bydliště: Ostrava
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
Tak jsem se dočetl že euro 4 vapolizer nemají :-k


18 srp 19, 18:34:02
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 172 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: