E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/

Servo

Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy I r.v. 03/1995 - 04/2000
Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Servo

Příspěvek od the.max » 13 čer 2016, 19:31

Urcite to byla kapalina do serva? Obvykle bývá zelená nebo červená.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
stapro
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 77
Registrován: 06 led 2008, 20:07
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1999
Bydliště: Dašice

Re: Servo

Příspěvek od stapro » 13 čer 2016, 22:04

Jojo byla,vytekla primo ze serva z hadice

Uživatelský avatar
stapro
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 77
Registrován: 06 led 2008, 20:07
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1999
Bydliště: Dašice

Re: Servo

Příspěvek od stapro » 07 črc 2016, 21:52

Ta vyreseno,odeslo servo

venou83
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: 18 črc 2017, 10:04
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW

Re: Servo

Příspěvek od venou83 » 01 srp 2017, 22:14

Ahoj všem chytrým hlavám, koupil jsem galaxy I tdi 81 kw. Myslím, že docela dobře za ty peníze, ale mám problém, který mi kazí pocit z nákupu. Na volnoběh jde řízení ok na obě strany stejně. Ovšem za jízdy jde vlevo řekl bych normálně, ale mění se síla, když v zatáčce koriguji, a když točím vpravo, tak mám pocit, že mám odpor. Postě na každou stranu to jde jinou silou. Jinak se řízení chová celkem v normě. Ale je mi jasné, že není normální, aby na každou stranu šlo servo jinou intenzitou. Co mám udělat, abych se dopátral problému? Kapaliny je dost, řemen dotažený, alternátor se normálně dotáčí, čímž si myslím, že mohu vyloučit volnoběžku.

radim807
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 59
Registrován: 25 říj 2014, 17:42
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
Bydliště: okr. Hodonín

Re: Servo

Příspěvek od radim807 » 19 srp 2017, 14:41

Zdar. Jedničkové serva jsou slabé a často buď tečou ven nebo propouští tlak uvnitř válce. Plochý řemen altíku nepohání servo ,to by mělo být hnané i s vodní pumpou klasickým klínovým a napíná se posunem servočerpadla a bylo by slyšet pískání řemenu. Pokud je olej v nádobce po dojezdu napěněný ,nejspíš umírá servo(hřeben řízení).

venou83
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: 18 črc 2017, 10:04
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW

Re: Servo

Příspěvek od venou83 » 21 srp 2017, 17:15

Mrknu na to po dojezdu, díky. Zatím žádná změna v chování.

Edit: Tak to nepění, počkám asi, až se to pohne dál, tedy zhorší. Pak to vyřeším. Zatím se to projevuje stále stejně.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host